شیائومی پوکو X4

شیائومی پوکو X4 در 4 نسخه عرضه خواهد شد

گفته می شود که پس از خانواده موفق پوکو X3 حالا نوبت به شیائومی پوکو X4 رسیده است. Poco X4 قرار است که تا سال 2022 و در چهار نسخه عرضه شود.

دیروز بود که در خصوص پوکو ایکس 4 و پوکو ایکس 4 ان اف سی اطلاعاتی منتشر شد. ظاهرا پوکو می‌خواهد X4 را برای برای بازار هند و پوکو X4 NFC را برای بازارهای جهانی عرضه کند.

امروز اما اطلاعات جدیدی درباره این دو گوشی مورد انتظار داریم. به نظر می‌رسد که پوکو قصد دارد سری X4 را در چهار نسخه عرضه کند. در ادامه مروری بر اطلاعات تازه منتشر شده خواهیم داشت. با گجت نیوز همراه ما باشید.

شیائومی پوکو X4 در راه است

جدا از موارد ذکر شد در بالا، قرار است که دو نسخه دیگر این گوشی پوکو X4 Pro و پوکو X4 GT باشد که وارثان نسخه‌های پیشینی خود یعنی پوکو ایکس 3 پرو و پوکو ایکس 3 جی تی هستند.

شیائومی پوکو X4

بر اساس گزارش قابل اعتماد یکی از افشاگران، Poco X4 NFC در نیمه اول سال میلادی جدید (ژانویه تا مارس 2022) عرضه جهانی خواهد شد که در واقع همزمان با عرضه پوکو X4 بدون ان اف سی در هند است.

پوکو X4 GT تنها برای عرضه جهانی آماده می‌شود و قرار نیست که در هند رونمایی شود و می‌توان پیش بینی کرد که پس از X4 خواهد آمد. سرانجام پوکو ایکس 4 پرو در دست تولید است و تنها در هند عرضه می‌شود اما هنوز نمی‌دانیم که دقیقا چه زمانی برای هند عرضه خواهد شد. بنابراین ممکن است که تا سال 2022 به طول انجامد.

خانواده پوکو X3 بسیار موفق عمل کرد؛ مخصوصا شیائومی پوکو ایکس 3 پرو و ان اف سی و ایکس 3 که همگی جزو گوشی‌های هوشمند و پر طرفدار در بازار ایران هستند. شایعه شده است که پوکو X4/ NFC در واقع همان نسخه ری برند شده ردمی نوت 11 پرو است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*