مشخصات پوکو ایکس 3 پرو

همه آن چیزی که از مشخصات پوکو ایکس 3 پرو می‌دانیم

زمان خیلی زیادی تا معرفی گوشی POCO X3 Pro نمانده است. حال در این مطلب می‌خواهیم به همه آن چیزی که از مشخصات پوکو ایکس 3 پرو می‌دانیم، بپردازیم.

قرار است پوکو در تاریخ 30 مارس (10 فروردین) از گوشی POCO X3 Pro در هند رونمایی کند. یک رویداد جهانی نیز قرار است در 22 مارس (2 فروردین) برگزار شود که انتظار می‌رود از دو گوشی هوشمند POCO X3 Pro و POCO F3 رونمایی شوند. در ادامه قصد داریم به تمام مشخصات پوکو ایکس 3 پرو و ویژگی‌های این دستگاه بپردازیم.مشخصات پوکو ایکس 3 پرو

تمرکز اصلی این سری بر روی عملکرد مناسب و متعادل بودن قیمت نسبت به عملکرد دستگاه است. سپتامبر سال 2020 بود که گوشی هوشمند POCO X3 به عنوان یک گوشی ارزان قیمت با تراشه‌ای که در آن زمان به تازگی معرفی شده بود، یعنی اسنپدراگون 732G معرفی شد. به همین ترتیب، قرار است نسخه پرو گوشی پوکو ایکس 3 با تراشه‌ی اسنپدراگون 860 (نسخه‌ی اورکلاک شده اسنپدراگون 855 پلاس) که هنوز عرضه نشده است، معرفی شود.

بر اساس رندرهای فاش شده، باید بگوییم طراحی این گوشی مشابه با پوکو ایکس 3 است. در مدل پرو، بهبودهایی صورت گرفته که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به استفاده از Corning Gorilla Glass 6 اشاره کرد. این گوشی در سه رنگ مشکلی فانتوم (Black Phantom)، برنز (Metal Bronze) و آبی برفکی (Frost Blue) عرضه خواهد داشت.مشخصات پوکو ایکس 3 پرو

ویژگی‌ها و مشخصات پوکو ایکس 3 پرو

بر اساس اطلاعاتی که حساب کاربری chunvn8888 در توییتر منتشر کرده است، می‌توانیم شاهد اغلب مشخصات این گوشی باشیم. حال نگاهی داشته باشیم به اصلی‌ترین ویژگی‌های پوکو ایکس 3:

  • ابعاد: 165.3 میلی متر در 76.8 میلی متر در 9.4 میلی متر و وزن 215 گرمی از مشخصات این بخش است.
  • نمایشگر: صفحه نمایش 6.67 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس و دارای حفره‌ای در بالای نمایشگر برای دوربین جلو اصلی ترین ویژگی این بخش است. همچنین در نمایشگر این دستگاه شاهد نرخ تازه سازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری 240 هرتزی، گواهینامه HDR10، نسبت کنتراست 1500:1، حداکثر میزان روشنایی 450 نیتی در حالت دستی، شیشه منحنی 2.5D و Corning Gorilla Glass 6 هستیم.
  • سخت افزار: تراشه اسنپدراگون 860 با حداکثر فرکانس 2.96 گیگاهرتزی، پردازنده گرافیکی Adreno 640 GPU و فناوری خنک سازی LiquidCool technology 1.0 Plus برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.
  • دوربین: در این بخش شاهد دوربین چهارگانه خواهیم بود. سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و دو لنز 2 مگاپیکسلی این مجموعه را تشکیل می‌دهند.
  • باتری: باتری دستگاه 5160 میلی آمپری با شارژ سریع 33 واتی است.
  • حافظه: در این بخش دو گزینه وجود دارد، نسخه‌ای با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 و نسخه‌ای با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی UFS 3.1
  • ارتباطات: دو سیم کارته با پشتیبانی از 4 جی، بلوتوث 5، NFC و GNSS
  • سیستم عامل: MIUI 12 مبتنی بر اندروید 11
  • سایر مشخصات: سنسور اثر انگشت، face unlock، مادون قرمز، جک 3.5 میلی متری، پورت یو اس بی تایپ سی، بلندگوهای دوگانه با گواهینامه Hi-Res Audio، پشتیبانی از میکرو اس دی تا 1 ترابایتمشخصات پوکو ایکس 3 پرو

بر اساس خبرهای قبلی، می‌دانیم که گوشی‌های پوکو در هند و سایر بازارهای جهانی همچون اروپا عرضه خواهند شد. آخرین خبرها نشان می‌دهد که در کشورهای آسیایی مانند ویتنام نیز قرار است این گوشی عرضه شود.

گفته می‌شود در بازار اروپا، قرار است نسخه پایه پوکو ایکس 3 با قیمت 269 یورو به فورش برسد. نسخه 256 گیگابایتی نیز از قیمت 319 یورو بهره خواهد برد. در بازار هند هم چیزی در حدود 290 تا 318 دلار برای این دستگاه در نظر گرفته خواهد شد. برچسب قیمتی پوکو ایکس 3 پرو در ویتنام نیز برای مدل پایه رقمی در حدود 300 تا 320 دلار خواهد بود.

به زودی این دستگاه عرضه جهانی خواهد شد و تا چند روز دیگر قیمت رسمی آن در بازارهای جهانی اعلام خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ‌پوکو ایکس ۳ پرو