دانلود کنید : بهترین اپلیکیشن های تناسب اندام برای اندروید

چند روز پیش به نقل از وب سایت ورج ، بهترین اپلیکیشـن های تناسب اندام برای آیـفون را به همراه لینک دانلود به شما معرفی کردیم.امروز می خواهیم بهترین برنامه های این دسته برای سیستم عامل اندروید را به همراه لینک دانلود به شما معرفی کنیم.مثل همیشه همراه گجت نیوز باشید.

UP-by-Jawboneمقام اول : Jawbone UP

ممکن است با UP به عنوان یک مچ‌بند ورزشی، برای نظارت بر فعالیت‌های ورزشی، آشنا باشید، اما قسمت مهم این عملیات در واقع در این اپلیکیشن هوشمند قرار گرفته است. با استفاده از سنسورهای داخلی گوشی‌تان، UP تمام اطلاعاتی که توسط مچ‌بند اختصاصی به دست می‌آورید را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای استفاده از این امکانات باید گوشی خود را همراه‌تان داشته باشید. و بهتر از همه، این اپ کاملاً رایگان است.

UP با بررسی اطلاعات شما چیزهای جدیدی یاد می‌گیرد، می‌تواند به صورت خودکار در روزهای استراحت‌ تان به شما یادآوری‌هایی انجام دهد و یا برای رسیدن به یکی از هدف‌هایتان تشویق‌تان کند. همچنین می‌توانید نوتیفیکیشن‌های تنظیم‌شده‌ای برای مقدار خاصی از قدم‌هایی که برداشته‌اید یا گزارش پیشرفتی از روزهایتان تهیه کنید.

برخلاف دیگر اپلیکیشن آمادگی جسمانی، که با هدف ۱۰ هزار قدم در سال شروع به کار می‌کنند، UP به صورت هوشمندانه‌ای، با توجه به میانگین دیگر کاربرانی که قد، وزن و سن مشابهی با شما دارند، هدفی به شما پیشنهاد می‌دهد. این امکان، امکان ساده‌ای است اما باعث می‌شود این اپ بیش از آن‌که آزاردهنده باشد به شما کمک کند.

علاوه بر نظارت بر فعالیت‌هایتان، UP همچنین می‌تواند فهرستی از همه غذاهایی که مصرف کرده‌اید را در اختیارتان قرار دهد. وارد کردن هر وعده غذایی در برنامه‌ها کار سختی است، اما UP تلاش می‌کند با راه‌های آسان و سریع برای وارد کردن غذایتان این کار را آسان‌تر کند و موفق نیز می‌شود. علاوه بر جستجو در دیتابیس UP، اسکنری در این اپ وجود دارد که توسط آن به سرعت می‌توانید غذاهای آماده را بر اساس بارکدشان به این اپ اضافه کنید. لیستی از رستوران‌های نزدیک به شما، بهتان اجازه خواهد داد با چند انتخاب گزارشی از غذایتان به این اپ بدهید. همه این‌ّه،ا نقاط قوت اپی است که علاوه بر سبک و لذت‌بخش بودن، بسیار قوی و انعطاف‌پذیر نیز هست.

به طور کلی، UP اپی است که به دلیل کامل و مفید بودنش آن را انتخاب می‌کنیم.این اپلیکیشن در آیفون نیز از نظر ما بهترین است. اما اگر چیز ساده‌تری می‌خواهید، شاید انتخاب بعدی‌ مان برایتان جالب‌ تر باشد.

UP by Jawbone

دانــــــلــــــود قیمت : رایگان

google-fitمقام دوم : Google Fit

برای تجربه‌ای ساده‌تر شاید بخواهید اپ آمادگی جسمانی خود گوگل را امتحان کنید. اپ Google Fit شیوه ساده‌تری را برای ردگیری فعالیت‌های شما در نظر می‌گیرد، این اپ از شما می‌خواهد که فقط یک هدف برای فعالیت روزانه‌تان انتخاب کنید. با ویجت این اپ می‌توانید به سرعت پیشرفت‌تان را ببینید یا به درون برنامه بروید و امروز را با میانگین فعالیت روزانه‌تان مقایسه کنید. این اپ مجهز به ویجتی برای ردگیری قدم‌هایتان است و اگر یک اسمارت واچ (ساعت هوشمند) اندروید داشته باشید، Google Fit ضربان قلب و فعالیت‌هایتان را از آن خواهد خواند.

Fit امکانات مربی‌گری یا یادآوری‌ّهای UP‌ را ندارد، و در این اپ نمی‌توانید غذاهایتان را وارد کنید. به این دلایل است که ممکن است فکر کنید این اپ بیش از حد ساده است و تاثیر گذار نخواهند بود. گوگل همچنین هنوز این اپ را برای دیگر سیستم‌عامل‌ها منتشر نکرده است بنابراین اگر بخواهید گوشی‌تان را عوض کنید، اطلاعات و تاریخچه فعالیت‌هایتان همراه‌تان نخواهد بود.
دیگر اپ‌ها

Google Fit

دانــــــلــــــود قیمت : رایگان

رتبه های بعدی

Strava-RunningStrava Running and Cycling GPS

اگر یک دونده یا دوچرخه‌سوار حرفه‌ای هستید بهتر است از Strava استفاده کنید. با استفاده از این اپ و GPS میتوانید مسیر دوچرخه‌سواری یا دویدن خود با اطلاعات دقیقی از سرعت، تغییر ارتفاع، قدرت و شتاب حرکت خود، به دست بیاورید. یکی از نقاط قوت این اپ کاربران زیاد آن است که به شما امکان کارهایی از جمله، دیدن دوستانتان که در حال حاضر درحال ورزش‌اند، و رقابت با دیگر افراد هم سن، هم قد و هم وزن خودتان را می‌دهد. اما در واقع این اپلیکیشن به عنوان دستیاری برای فعالیت‌ هایتان ساخته شده است و به عنوان یک قدم شمار نباید از آن استفاده کنید.

Strava Running and Cycling GPS

دانــــــلــــــود قیمت : رایگان

Nike+-FuelBand Nike+ Fuel

اگر تمام چیزی که می‌خواهید ببینید این است که امروز چقدر سخت تمرین کرده‌اید اپلیکیشنی بهتر از Nike+ Fuel پیدا نخواهید کرد. این اپ به شما اجازه نخواهد داد که غذاهایتان را در آن وارد کنید یا میزان خواب‌ تان را کنترل کنید. در عوض روی بهترین نحوه نمایش اطلاعات بصری تمرکز کرده تا به شما انگیزه دهد رکورد تمام دوستان‌ تان را بشکنید.

Nike+ Fuel

دانــــــلــــــود قیمت : رایگان

Microsoft-HealthMicrosoft Health

مانند اپلیکیشن برترمان، اپ Microsoft Health نیز برای کار با تجهیزات ورزشی مایکروسافت، Microsoft Band، منتشر شده است. این اپ به شدت ساده است و فقط فعالیت‌ها و تمرین‌های شما را دنبال می‌کند و داشبوردی سریع برای نظارت برای فعالیت‌های روزانه‌ تان دارد. همچنین مانند اپ‌های UP و Google Fit این اپ نیز می‌تواند با Microsoft Band هماهنگ شود و به صورت پیشرفته‌تری فعالیت‌های شما را زیر نظر بگیرد.

Microsoft Health

دانــــــلــــــود قیمت : رایگان

iCardioiCardio

Digifit ساخته شده است تا دفترچه یادداشتی برای تمرین‌ها یا فعالیت‌های به خصوص شما باشد. هدف این برنامه ردگیری فعالیت‌های شما در پس زمینه نیست. با این حال این اپ به شما امکان این را می‌دهد که با دردسر کمتری نسبت به خیلی از اپ‌های دیگر نظارت بر فعالیت‌هایتان را شروع کنید و هنگام نمایش اطلاعات نیز دست و پای شما را نمی‌گیرد. هیچ رده‌ بندی‌ ای وجود ندارد و همچنین غذاهایی که خورده‌اید و مقدار خوابتان را نمی‌توانید وارد این برنامه کنید، اما اگر تمام چیزی که می‌خواهید راهی آسان برای نظارت بر پیشرفت‌تان است، Digifit اپی سریع و آسان برای استفاده است.

iCardio

دانــــــلــــــود قیمت : رایگان

JEFIT-Workout-TrackerJEFIT Workout Tracker Gym Log

هدف JEFIT این است که تنها برنامه مورد نیاز شما برای تمرین و سلامت باشد، اما در نهایت اپی شلوغ، کند و گیج کننده است. البته یک کاری که این اپ آن را درست انجام می‌دهد این است که به افرادی که به باشگاه می‌روند اجازه می‌دهد برنامه‌ریزی اختصاصی خود را درست کنند و بر طبق آن پیش بروند. بنابراین یکشنبه‌ها می‌دانید که باید با decline pullover ورزش خود را شروع کنید چون امروز روز سینه و بازو است. اما در نهایت این اپ بیش از آن‌چیزی که برای یک اپ آمادگی جسمانی روزانه مورد نیاز است امکانات دارد.

JEFIT Workout Tracker Gym Log

دانــــــلــــــود قیمت : رایگان

MovesMoves

Moves یکی از اولین اپ‌هایی بود که با استفاده از سنسور حرکتی گوشی فعالیت‌های شما را زیر نظر می‌گرفت. متاسفانه از زمان انتشار این اپ امکانات زیادی به آن اضافه نشده است. اگر می‌خواهید همه چیز را ساده بگیرید و فقط تعداد قدم‌های روزانه‌تان را داشته باشید، این اپ به شما کمک خواهد کرد، اما انتخاب‌های بهتر و جدیدتری نیز دارید.

Moves

دانــــــلــــــود قیمت : رایگان

منبع : Theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*