گوشی ریلمی GT 2 Pro

مشخصات گوشی ریلمی GT 2 Pro از بنچمارک انتوتو لو رفت

با حضور در انتوتو، برخی از مشخصات گوشی ریلمی GT 2 Pro آشکار شد. جالب اینکه امتیاز ریلمی جی 2 پرو در این بنچمارک، از مرز یک میلیون گذشت.

به تازگی دستگاهی با شماره مدل RMX3300 در بنچمارک انتوتو ظاهر شد که گمان می‌رود گوشی ریلمی GT 2 Pro باشد. در فهرست نتایج می‌توانیم ظرفیت 12 گیگابایتی رم، ظرفیت 512 گیگابایتی حافظه داخلی و نرخ نوسازی 120 هرتز نمایشگر را ببینیم.

همچنین در مقابل نام تراشه گوشی، SM8450 درج شده که باید اسنپدراگون 8 نسل 1 باشد. احتمالا سیستم عامل اندروید 12 آن با هم رابط کاربری Realme UI 3.0 همراه خواهد بود.

مشخصات گوشی ریلمی GT 2 Pro

ناگفته نماند این سومین دستگاهی است که در AnTuTu امتیاز میلیونی کسب می‌کند؛ امتیازی که به طور مستقل، مورد تایید بنچمارک هم قرار گرفته و احتمال تقلب، منتفی است. پیش‌تر یک گوشی ویوو با تراشه دایمنسیتی 900 مدیاتک و یک دستگاه دیگر با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 به این مهم رسیده بودند.

البته Realme RMX3300 هنوز یک مدل آزمایشی است و شاید امتیاز محصول نهایی، حتی از این هم بیشتر باشد.

از دیگر مشخصات منتسب به گوشی ریلمی GT 2 Pro باید به پنل آمولد 6.51 اینچی +FHD، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی اشاره کنیم. در گزارش‌های قبلی، پشتیبانی از فناوری شارژ 125 وات UltraDart هم ذکر شده بود؛ ولی هنوز ظرفیت باتری دستگاه، مشخص نیست.

در اوایل سال جدید میلادی، باید منتظر رونمایی ریلمی از گوشی جی تی 2 پرو باشیم؛ با قیمت احتمالی 4000 یوان که معادل 625 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*