ام وی ام ایکس 22 پرو

ام وی ام ایکس 22 پرو با کدامیک از خودروهای بازار ایران باید رقابت کند؟

ام وی ام ایکس 22 پرو به عنوان محصول جدید مدیران خودرو به زودی روانه بازار خواهد شد، اما MVM X22 Pro باید در بازار ایران با کدام خودروها به رقابت بپردازد؟

شرکت مدیران خودرو که به عنوان عرضه‌کننده محصولات دو شرکت چینی ام وی ام و چری در این محسوب می‌شود اخیرا از محصول جدید خود با نام ام وی ام ایکس 22 پرو پرده برداشت که در واقع فیس لیفت ایکس 22 به‌شمار می‌رود.

طراحان برای ام وی ام X22 Pro تغییرات زیادی در بخش جلو و داشبورد در نظر گرفته و این شاسی بلند جمع‌وجور اکنون از پیشرانه و گیربکس جدیدی نیز نسبت به قبل بهره می‌برد. نمای جلوی ام وی ام ایکس 22 پرو در نگاه اول به نسل جدید خودروهای هیوندای نظیر سانتافه و کونا شباهت دارد.

این کراس اوور چینی اکنون از یک پیشرانه 3 سیلندر توربوشارژ جدید بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 102 اسب بخار و گشتاور 150 نیوتن‌متر را تولید کند. از این رو این خودرو با وجود حجم موتور و سیلندهای کمتر از نسل قبلی خود دارای توانایی حرکتی بیشتری خواهد بود. یک گیربکس CVT نه سرعته نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده خواهد داشت.

رقبای ام وی ام ایکس 22 پرو

ام وی ام ایکس 22 پرو

مدیران خودرو برای ام وی ام X22 Pro قیمت حدود 580 میلیون تومان را در نظر گرفت که در بازار ایران برای آن رقیب مستقیم چندانی وجود ندارد.

از خودروهای موجود در ایران در رنج قیمتی 550 تا 650 میلیون تومان می‌توان به ام وی ام X33 اتوماتیک اسپرت (قیمت 565 میلون تومان)، سدان بسترن B30 (قیمت 580 میلیون تومان)، جک S3 اتوماتیک (قیمت 540 میلیون تومان)، چانگان CS35 (قیمت 550 میلیون تومان)، چری آریزو 5 توربو مدل 99 (قیمت 580 میلیون تومان) ساندرو استپ وی اتوماتیک (قیمت 595 میلیون تومان)، سدان فردا 511 (قیمت 600 میلیون تومان)، پیکاپ کاپرا 2 (قیمت 625 میلیون تومان) و لیفان X70 (قیمت 640 میلیون تومان) اشاره کرد.

از میان کراس اوورها و شاسی بلندهایی که در بازار ایران حضور دارند، خودرو ساندرو استپ وی یا لیفان ایکس 70 می‌توانند رقیب مستقیم ام وی ام X22 Pro محسوب شوند. هرچند سطح امکانات و آپشن‌های ام وی ام ایکس 22 از این دو خودرو بیشتر است. به طور کلی باید منتظر عرضه این کراس اوور چینی جدید مدیران خودرو به بازار باشیم تا مشخص شود استقبال مشتریان چه تاثیری روی قیمت بازار آن خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*