اسنپدراگون 8 نسل 1

کدام برندها از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1 در گوشی های جدید خود استفاده می‌کنند

اگر پس از معرفی اسنپدراگون 8 نسل 1 این سوال برای شما به وجود آمده که کدام برندها از این چیپست بهره خواهند گرفت، در ادامه همراه گجت نیوز باشید.

پس از رونمایی رسمی از اسنپدراگون 8 نسل 1، شرکت‌های مختلفی از جمله شیائومی، ریلمی و موتورولا از عرضه گوشی‌های مجهز به این چیپست خبر داده‌اند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به برندهایی که گوشی‌های پرچمدار خود را با این چیپست به عرضه خواهند رساند.

1. شیائومی 

شیائومی کمی پس از معرفی اسنپدراگون 8 نسل 1، در توئیتر ویدئویی مربوط به این چیپست را به اشتراک گذاشت و اعلام کرد گوشی‌های پرچمدار شیائومی 12 از آن بهره خواهند برد. با توجه به شایعات و گزارشات چند وقت اخیر، شیائومی 12 به همراه یک مدل سایز کوچک با نام 12X در ماه دسامبر معرفی خواهد شد.

2. موتورولا 

موتورولا پرچمدار جدید خود با نام Edge X30 را در 9 دسامبر (18 آذر) معرفی خواهد کرد و اگر شرکت دیگری زودتر از آن اقدام به رونمایی یک گوشی جدید مجهز به اسنپدراگون جدید نکند، این برند از اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 رونمایی خواهد کرد.

3. اوپو 

اوپو برند چینی دیگری است که از عرضه گوشی بالارده جدید با این چیپست اسنپدراگون خبر داده است. با این حال، این شرکت جزئیات بیشتری را ارائه نداده و مشخص نیست دقیقاً کدام گوشی از آن مجهز به این چیپست خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود اوپو Find X4 Pro که احتمالاً در سه‌ماهه اول سال 2022 روانه بازار می‌شود، از اسنپدراگون جدید برخوردار باشد.

اسنپدراگون 8 نسل 1

4. وان پلاس

وان پلاس طی پستی در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی ویبو، تایید کرده است که نسل جدید گوشی‌های پرچمدارش دارای اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد بود. اگرچه این شرکت اطلاعات دیگری را به اشتراک نگذاشته، انتظار می‌رود وان پلاس 10 اولین گوشی این شرکت باشد که این چیپست جدید در آن به کار خواهد رفت.

5. ریلمی

ریلمی به‌صورت رسمی اعلام کرده است که پرچمدار بسیار مورد انتظارش با نام ریلمی GT 2 Pro که مشخصات آن امیدوارکننده به نظر می‌آیند، از اسنپدراگون جدید بهره‌مند خواهد بود.

6. ویوو

ویوو هم در شبکه اجتماعی ویبو اظهار داشته است که برای عرضه یک گوشی مجهز به اسنپدراگون 8 برنامه دارد ولی بیش از این وارد جزئیات نشده است. احتمال دارد گوشی‌های Nex 4 ،X80 Pro و X80 Pro+ با این چیپست عرضه شوند. از طرفی دیگر، شرکت iQOO که زیرمجموعه ویوو محسوب می‌شود، تایید کرده است که پرچمدار نسل جدید آن شامل اسنپدراگون 8 خواهد شد.

7. سایر برندها

چندین برند دیگر نیز به دنبال ارائه اسنپدراگون 8 نسل 1 در جدیدترین پرچمدارهای خود هستند که از جمله می‌توان به آنر با مجیک 4، سامسونگ با سامسونگ گلکسی اس 22، ردمی با ردمی کی 50، نوبیا با Z40، بلک شارک با بلک شارک 5، برند ZTE با Axon 40، رد مجیک با رد مجیک 7 و همچنین شارپ و سونی اشاره کرد. البته این نکته لازم به ذکر است که عرضه تمامی گوشی‌های مذکور با اسنپدراگون جدید تایید نشده است. حتی برخی از این گوشی‌ها هنوز رسماً معرفی نشده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*