سامسونگ گلکسی A13

سامسونگ گلکسی A13 به عنوان ارزان ترین گوشی 5G سامسونگ معرفی شد

سامسونگ گلکسی A13 به عنوان ارزان ترین گوشی 5G شرکت کره‌ای رونمایی شد. Galaxy A13 به نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز مجهز شده است.

سامسونگ در سکوت خبری از گلکسی A13 5G در آمریکا رونمایی کرد. این دستگاه ارزان‌ترین گوشی 5G شرکت کره‌ای است و به عنوان جانشین گلکسی A12 معرفی شده است. مدل قبلی تنها از شبکه 4G پشتیبانی می‌کرد.

مشخصات و ویژگی‌های سامسونگ گلکسی A13 5G

طراحی Galaxy A13 شباهت زیادی به گلکسی ای 32 دارد. ابعاد این گوشی برابر با ۱۵۴.۵ در ۷۶.۵ در ۸.۸ میلي‌متر است و ۱۹۵ گرم نیز وزن دارد.

سامسونگ گلکسی A13

گلکسی ای 13 به یک پنل ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل و رفرش ریت ۹۰ هرتز مجهز شده است. ناچ قطره طور بالای نمایشگر نیز میزبان یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای تصاویر سلفی و تماس‌ تصویری است. این در حالی است که در بدنه پشتی مجموعه دوربین سه‌گانه شامل حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی قرار دارد.

این گوشی از تراشه مدیاتک دایمنسیتی 700 در کنار ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگابایت حافظه بهره می‌برد و از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند. گلکسی A13 به NFC نیز مجهز شده است که می‌توان از آن برای سیستم سامسونگ پی استفاده کرد. البته این ویژگی‌ها با توجه به کشور عرضه شده متفاوت خواهند بود.

امکانات ارتباطی این گوشی شامل پشتیبانی از باند زیر ۶ گیگاهرتز شبکه 5G، وای‌فای دو بانده، بلوتوث، USB Type-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون می‌شوند. از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت در بدنه کناری، اسپیکر مونو، اندروید 11، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و سیستم شارژ ۱۵ وات اشاره کرد.

قیمت و زمان عرضه

سامسونگ برای گلکسی A13 5G قیمت ۲۵۰ دلاری را در نظر گرفته است و فروش آن نیز از جمعه ۱۲ آذر در آمریکا آغاز خواهد شد. در جعبه این گوشی خبری از شارژر و هدفون نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*