سری گلکسی S21 سامسونگ

سری گلکسی S21 سامسونگ، سوئیچ BMW شد!

دارندگان سری گلکسی S21 سامسونگ می توانند از گوشی خود به جای سوئیچ خودرو استفاده کنند. این قابلیت در حال حاضر محدود به BMW است.

کاربران سری گلکسی S21 سامسونگ در برخی از کشورها، می‌توانند برای باز کردن قفل خودرو بی ام و خود از گوشی استفاده کنند. همان طور که اوایل سال جاری وعده داده شده بود، گوگل قابلیت کلید دیجیتال خودرو را برای گوگل پیکسل 6 و سری گلکسی S21 عرضه کرده است.

آن طور که پیداست، کلید دیجیتال خودرو به کاربران اجازه می‌دهد که گوشی هوشمندشان را به کلیدی برای وسایل نقلیه سازگار تبدیل کنند. این قابلیت شبیه کلید دیجیتال سامسونگ است که چند ماه پیش در دستگاه‌های منتخب سامسونگ در کره جنوبی عرضه شد. این دو کلید گر چه یک هدف را دنبال می‌کنند اما شبیه هم نیستند.

سری گلکسی S21 سامسونگ، سوئیچ BMW شد!

در ابتدا راهکار سامسونگ به کره جنوبی و خودروی الکتریکی Genesis GV60 محدود می‌شد. از طرفی کلید دیجیتال خودروی گوگل در کشورهای بیشتری در دسترس است و با خودروهای سازگار با BMW هم کار می‌کند.

سری گلکسی S21 سامسونگ

در اعلامیه رسمی گوگل، لیست خودروهای سازگار با بی ام دبلیو یا کشورهایی که این کلید دیجیتال در آنها کار می‌کند، دیده نمی‌شود. اما طبق گزارشات اخیر، مشتریان سامسونگ و علی الخصوص دارندگان سامسونگ گلکسی اس 21 می‌توانند از کلید دیجیتال گوگل در کشورهای دانمارک، فرانسه، بریتانیای کبیر، ایتالیا، اسپانیا، کره جنوبی و ایالات متحده آمریکا استفاده کنند.

گوگل علاوه بر این ویژگی جدید، اعلام کرده است که در حال ارتقای اندروید اتو (Android Auto) با قابلیت بهبود خودکار است. حالا هر زمان که گوشی خود را به اندروید اتو متصل کنید، به صورت خودکار روشن می‌شود. تمامی این قابلیت‌ها با آپدیت رونمایی خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*