بهترین اپلیکیشن ها و بازی های آيفون و آيپد 2021

بهترین اپلیکیشن ها و بازی های آيفون و آيپد در سال 2021، از نگاه اپل

اپل طبق رسم هر ساله خود، امسال نیز لیست بهترین اپلیکیشن ها و بازی های آيفون و آيپد در سال 2021 را منتشر کرده است. در این لیست بهترین برنامه اپل واچ نیز حضور دارد.

اپل لیست برندگان امسال اپ استور را منتشر کرد. در این لیست می‌توانید بهترین اپلیکیشن ها و بازی های آيفون و آيپد در سال 2021 را مشاهده کنید.

تیم کوک مدیرعامل اپل در رابطه با برنامه‌های منتخب و توسعه‌دهندگان آنها گفت:

توسعه دهندگانی که برنده جایزه اپ استور در سال 2021 شدند، انگیزه و دیدگاه خود را برای ساخت بهترین اپلیکیشن و بازی سال به خدمت گرفتند تا نوآوری و اشتیاق میلیون‌ها کاربر در سرتاسر جهان را بر انگیزند. این توسعه دهندگان شاخص توانستند با فناوری‌های اپل، نوآوری‌های مهمی را خلق کنند تا به همراه کاربران حس مهم در کنار هم بودن را که امسال به آن نیاز داریم، تقویت کنیم.

خب حالا بیایید نگاهی به بهترین اپلیکیشن ها و بازی های آيفون، آيپد و اپل واچ بیندازیم.

بهترین اپلیکیشن ها و بازی های آيفون، آيپد و اپل واچ در سال 2021

بهترین اپلیکیشن آيفون: Toca Life World

بهترین اپلیکیشن ها و بازی های آيفون و آيپد 2021

Toca Life World: Build Stories به عنوان بهترین اپ آيفون در سال 2021 انتخاب شد. توکا لایف یک بازی رایگان برای کودکان است که به کاربر اجازه می‌دهد آواتار خود را بسازند و آن را با اکسسوری‌های مختلف تجهیز کنند. کاربران همچنین می‌توانند خانه خود را طراحی کرده و در مکان‌های مختلف بازی به گشت و گذار بپردازند. این بازی برای کاربران اندرویدی نیز در دسترس است.

بهترین بازی آيفون: League of Legends Wild Rift

بهترین اپلیکیشن ها و بازی های آيفون و آيپد 2021

Wild Rift یک بازی آنلاین چند نفره با محوریت میدان نبرد است که در واقع نسخه تغییر یافته بازی بسیار محبوب League of Legends که در سال 2009 برای رایانه‌های ویندوزی و مک منتشر شد، به حساب می‌آيد.

با توجه به طرفداران پرتعداد این برند، ابدا جای تعجب ندارد که نسخه موبایلی آن نیز توانسته به محبوبیت زیادی در میان کاربران دست یابد. این محبوبیت به حدی رسید که League of Legends: Wild Rift توانست عنوان بهترین بازی سال آيفون را به دست آورد.

بهترین اپلیکیشن آيپد در سال 2021: LumaFusion

بهترین اپلیکیشن ها و بازی های آيفون و آيپد 2021

لوما فیوژن بهترین و پیشرفته‌ترین برنامه ویرایش ویدیویی است که کاربران آيفون و آيپد می‌توانند خریداری کنند. بر خلاف بسیاری از اپلیکیشن‌ ها و بازی های موجود در این لیست، این مورد در گوگل پلی وجود ندارد و فقط مختص اپ استور اپل است.

بهترین بازی آیپد در سال 2021: MARVEL Future Revolution

بهترین اپلیکیشن ها و بازی های آيفون و آيپد 2021

به باور اپل این بازی اکشن مارول بهترین عنوانی است که می‌توانید در سال 2021 در آيپد تجربه کنید. MARVEL Future Revolution هم رایگان است (البته با خرید‌های داخل برنامه‌ای) و هم از نظر بصری فوق‌العاده است.

این بازی در حال حاضر از امتیاز ۴.۷ از ۵ در اپ استور لذت می‌برد و کاربران نیز مرتبا در بخش نظرات از گیم پلی اعتیاد آور و گرافیک بسیار بالای آن که به کنسول‌های بازی نزدیک است، تعریف می‌کنند.

بهترین بازی سیستم اپل آرکید:  Fantasian

بهترین اپلیکیشن ها و بازی های آيفون و آيپد 2021

آرکید سرویس بازی اپل است که به کاربران اجازه می‌دهد با پرداخت حق اشتراک ماهیانه ۴.۹۹ دلاری به بیش از ۲۰۰ بازی مختلف دسترسی داشته باشد. در میان این بازی‌ها، Fantasian به عنوان بهترین عنوان سال 2021 توسط اپل انتخاب شده است.

همانند دیگر بازی‌های حاضر در لیست بهترین اپلیکیشن ها و بازی های آيفون و آيپد در سال 2021، Fantasian نیز یک بازی در سبک نقش آفرینی (RPG) است. این بازی توسط توسعه دهنده Final Fantasy ارائه شده است.

بهترین اپلیکیشن اپل واچ در سال 2021: Carrot Weather

بهترین اپلیکیشن ها و بازی های آيفون و آيپد 2021

اپل Carrot Weather را به عنوان بهترین اپلیکیشن پلتفرم ساعت هوشمند خود در سال 2021 انتخاب کرده است. همانطور که از نام این اپ مشخص است، با یک برنامه پیش‌بینی هوا مواجه هستیم.

اما این برنامه با نمونه‌های معمولی فرق دارد؛ زیرا در کنار پیش‌بینی هوا پیام‌های بامزه‌ای نیز به شما نشان می‌دهد. به عنوان مثال وقتی کاربر نزدیک منطقه‌ای با احتمال سیل باشد، پیام «امیدوارم قایق داشته باشی» را دریافت خواهد کرد.

ترند سال اپل: ارتباط

اپل همچنین چندین برنامه را که به ترند سال ربط دارند، انتخاب کرده است. به باور اپل ترند امسال «ارتباط» است و در اینجا نیز می‌توانید بهترین اپلیکیشن ها و بازی های 2021 که در کنار هم بودن افراد نقش داشته‌اند را مشاهده کنید.

Among Us

بهترین اپلیکیشن ها و بازی های آيفون و آيپد 2021

با ترکیبی از همکاری و رقابت، Among Us کاربران را به صحبت کردن با همدیگر ترغیب می‌کند.

Bumble

بهترین اپلیکیشن ها و بازی های آيفون و آيپد 2021

Bumble یک برنامه دوست‌یابی است که به خاطر رویکرد منحصر به فردش معروف شده است. در این سایت کاربران زن می‌توانند اولین پیام را ارسال کنند و کاربران مرد در هیچ حالتی امکان شروع یک مکالمه را ندارند. احتمالا همین رویکرد متفاوت نیز توجه اپل را جلب کرده است.

Canva

بهترین اپلیکیشن ها و بازی های آيفون و آيپد 2021

Canva یک برنامه طراحی است که قالب‌های آمده بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اپل بر این باور است که این برنامه می‌تواند با آسان کردن طراحی برای افراد حرفه‌ای، دانشجویان، جویندگان کار و تیم‌ها روحیه کارآفرینی آنها را تقویت کند.

Canva نه تنها در لیست بهترین اپلیکیشن ها و بازی های آیفون و آيپد در سال 2021 حضور دارند، بلکه در لیست مشابه گوگل نیز به عنوان یکی از بهترین‌ها انتخاب شده است.

EatOkra

بهترین اپلیکیشن ها و بازی های آيفون و آيپد 2021

EatOkra یک برنامه کاربر محور است که می‌تواند لیست بیش از ۱۱ هزار غذاخوری و رستوران که توسط افراد سیاه پوست اداره می‌شوند را در اختیار شما قرار دهد. بدین ترتیب افراد می‌توانند در جامعه خود سرمایه‌گذاری کنند.

Peanut

بهترین اپلیکیشن ها و بازی های آيفون و آيپد 2021

Peanut یک فضای مناسب را برای گفت‌‌و‌گو‌ درباره جنبه‌های مختلفی زنانگی در دوره‌های مختلف زندگی فراهم کرده است.

آیا عنوان دیگری را شایسته حضور در لیست بهترین اپلیکیشن ها و بازی های آيفون و آيپد در سال 2021 می‌دانید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*