سوزوکی آلتو

نسل جدید سوزوکی آلتو ، هاچ بک خاص ژاپنی معرفی شد

نسل جدید سوزوکی آلتو معرفی شد. این هاچ بک خاص ژاپنی در نسل جدید از لحاظ فنی و ظاهری تغییرات زیادی را تجربه کرده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

به تازگی نخستین تصاویر از نسل نهم سوزوکی آلتو توسط این خودروساز ژاپنی منتشر شد که نشان می‌دهد این خودروی شهر در نسل جدید تغییرات زیادی را تجربه کرده است. نسل جدید آلتو به شکل ویژه برای بازار ژاپن توسعه پیدا کرده و با مدل هم نام خود در بازارهای هند و سایر بازارها تفاوت دارد.

مشخصات سوزوکی آلتو

سوزوکی آلتو

سوزوکی آلتو در نسل جدید نیز از همان شکل هاچ بک جعبه‌ای خود بهره می‌برد، اما طراحان اکنون بدنه آن را به شکل کامل بازطراحی کرده‌اند. در نمای جلو شاهد سپر تغییر پیدا کرده و چراغ‌های دایره‌ای شکل هستیم که نسبت به نسل قبلی خود که در سال 2014 معرفی شد، اکنون از حالت تهاجمی کمتری بهره می‌برد.

طراحان با استفاده از جلوپنجره عمودی‌تر و خط سقفی مسطح توانستند شکل سوزکی آلتو جدید را بیش از پیش جعبه‌ای‌تر کنند. نمای جانبی و بخش عقب این خودرو نیز ظاهر معمولی‌تری نسبت به قبل دارند. همچنین چراغ‌های عقب پایین سوزوکی آلتو نیز اکنون دارای حالت عمودی بوده و در کناره‌های صندوق قرار گرفته‌اند.

سوزوکی آلتو

کابین این خودرو با تغییرات زیادی همراه نشده و می‌توان آن را نسخه بروزرسانی شده از نسخه فعلی این خودرو شهری دانست. با این وجود طراحان داشبورد را بازطراحی کردند تا نسبت به قبل متفاوت به نظر برسد. از سایر ویژگی‌های جدید کابین می‌توان به نشانگر جلو داشبورد، فرمان و محفظه‌های ذخیره‌سازی در کابین این خودرو 4 نفره اشاره کرد.

سوزوکی آلتو

سوزوکی برای نسل جدید آلتو در کنار بروزرسانی‌های کابین، فناوری‌های ایمنی بیشتری را نیز در نظر گرفته است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به سیستم‌های پایه دستیار هوشمند راننده (ADAS) نظیر ترمز اضطراری خودکار، دستیار نور بالا، هشدار خروج از خط و هشدار برخورد از جلو اشاره کرد.

سوزوکی آلتو

سوزوکی آلتو از سیستم محرکه نیمه هیبریدی بهره می‌برد که به واسطه آن موتور 660 سی‌سی 3 سیلندر بنزینی با ژنراتور استارتر یکپارچه ترکیب می‌شود و همچنین مشتریان می‌توانند برای آن پکیج باتری لیتیوم یونی را نیز سفارش دهند. در خصوص قدرت و گشتاور این قوای محرکه جزئیاتی منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود نسبت به مدل قبلی احتراق داخلی که یک خودرو مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود، سوخت کمتری را مصرف کند. این خودرو در سال 2022 میلادی در بازار ژاپن عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*