تراکتورهای آینده

تراکتورهای آینده شبیه مریخ نوردهای ناسا هستند + عکس

شرکت آمریکایی نیو هلند از یک تراکتور جدید رونمایی کرده که نشان می‌دهد تراکتورهای آینده هیچ شباهتی با تراکتورهایی که تاکنون دیده‌اید ندارند!

«نیو هلند» (New Holland) یک شرکت شناخته‌شده در زمینه ماشین‌آلات کشاورزی است که بیش از 100 سال قدمت دارد و از کوچک‌ترین ابزارها تا ماشین‌آلات بزرگ صنعتی را در سراسر جهان به عرضه می‌رساند. حال این شرکت کانسپت جدیدی را به نمایش گذاشته که نمایان‌گر تراکتورهای آینده است.

تراکتورهای آینده

این کانسپت با نام Straddle، توسط شرکت طراحی خودروی معروف ایتالیایی «پینین‌فارینا» (Pininfarina) طراحی شده است. به گفته نیو هلند، در طراحی این تراکتور برقی تمرکز روی تاکستان‌ها بوده است که در آن‌ها، تراکتور باید بدون برخورد و آسیب زدن به انگورها و درخت‌های تاک از مسیرهای باریک عبور کند.

قطعاً اولین چیزی که با نگاه به Straddle به ذهنتان می‌آید این است که این تراکتور با تمام تراکتورهایی که تاکنون دیده‌اید فرق دارد. طراحی شیشه‌ای جذاب آن حتی می‌تواند یادآور مریخ نوردهای ناسا باشد!

تراکتورهای آینده

نیو هولند هرچند جزئیات بیشتری را به اشتراک نگذاشته، به این نکته اشاره کرده است که این کانسپت پیش‌نمایشی از تراکتورهای آینده به شمار می‌رود و در واقع حاصل سابقه طولانی این شرکت در تولید ماشین‌آلات کشاورزی و تمرکز روی ارائه روش‌های نو برای رفع نیازهای مشتریان و حل چالش‌های موجود است.

در ادامه تصاویر بیشتری را از کانسپت Straddle مشاهده می‌کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*