فصل دوم ویچر

از فصل دوم ویچر چه انتظاراتی داریم و کی پخش می‌شود؟

تا دو هفته دیگر فصل دوم ویچر از طریق نتفلیکس پخش خواهد شد، اما در مورد این فصل چه می‌دانیم و چه انتظاراتی باید داشته باشیم؟ با گجت نیوز همراه باشید.

چه یک گیمر باشید یا کتاب‌های داستانی زیاد می‌خوانید یا فقط از تماشای سریال‌های فانتزی لذت می‌برید، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که از تماشای فصل اول سریال ویچر / Witcher، اولین سریال پر هزینه کمپانی نتفلیکس در ژانر فانتزی، نهایت لذت را برده باشید. این سریال برگرفته از مجموعه رمانی به همین نام، اثر آندژی ساپکوفسکی نویسنده لهستانی بوده و فصل نخست آن در 20 دسامبر 2019 در 8 قسمت در نتفلیکس به نمایش درآمد. هنری کویل بازیگر شناخته شده بریتانیایی نقش اول این سریال یعنی گرالت ریویایی، شکارچی جهش‌ یافته هیولا که به آن‌ها ویچر می‌گویند و روزهایش را صرف تلاش برای امرار معاش در دنیایی ترسناک و عجیب می‌کند، ایفا کرد.

تنها هشت قسمت برای نمایش همچین داستان عمیق و فانتزی که در آن موجودات تنومند سر بریده می‌شوند و جادوهای پیچیده‌ای رخ می‌دهد و هیجان در سراسر آن دمیده شده است، طبیعتاً کافی نیست. خوشبختانه، نتفلیکس این سریال را حتی قبل از پخش اولین فصلش تمدید کرد، که با توجه به اینکه یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های این سرویس استریم بوده، اصلاً خبر تعجب آوری نیست.

همانطور که منتظر بازگشت این سریال هستیم، در این مطلب سعی شده است تمام چیزهایی که از فصل دوم ویچر می‌دانیم شرح داده شود. تا انتها با گجت نیوز همراه باشید.

تاریخ دقیق پخش فصل دوم ویچر چه زمانی خواهد بود؟

در طی همایش مجازی از سریال با عنوان WitcherCon که در ماه جولای انجام شده بود، کمپانی نتفلیکس اعلام کرد که پخش فصل دوم این سریال در تاریخ 17 دسامبر 2021 (26 آذر 1400) انجام خواهد شد.

در اوایل سال 2020 میلادی، نتفلیکس فیلم بردای فصل دوم ویچر را در لندن آغاز کرد. با این حال، همانند بسیاری دیگر از سریال‌ها و فیلم‌ها، تولید این سریال بابت شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا با تاخیر مواجه شد و حتی تست کرونا یکی از بازیگران جدید کریستوفر هیویو نیز مثبت شده بود. به اجبار تولید فصل دوم در ماه مارس 2020 متوقف گردید، اما خوشبختانه حساب کاربری رسمی این سریال در توییتر اعلام کرد که آن‌ها به طور رسمی در 17 آگوست 2020 دوباره شروع به کار خواهند کرد. در 2 آپریل 2021 حساب رسمی نتفلیکس تأیید کرد که تولید فصل دوم ویچر رسماً به پایان رسیده است.

آیا از فصل دوم ویچر تریلری منتشر شده است؟

پس از دو سال دوری از این سریال، بالاخره نتفلیکس در آخرین روزهای ماه اکتبر سال جاری تریلر رسمی فصل دوم ویچر را منتشر کرد که  بازگشت گرالت و شخصیت‌های دیگر را نشان می‌داد. شما می‌توانید این تریلر در مطلب تریلر فصل دوم سریال ویچر را تماشا کنید؛ بازگشت شکوهمند گرالت مشاهده کنید.

همچنین کلیپ‌های کوتاهی نیز منتشر گردیده است که در یکی از آن گرالت آماده می‌شود تا از سیری در برابر یک هیولا در خانه محافظت کند در و یکی دیگر شخصیت جدیدی به نام نیولن با بازی کریستوفر هیویو را معرفی می‌کند.

چه شخصیت‌هایی در فصل دوم ویچر حضور دارند؟

می‌توانیم این انتظار را داشته باشیم همه افرادی که در پایان فصل اول زنده ماندند در فصل دوم ویچر نیز شاهد حضور آن‌ها خواهیم بود؛ که شامل هنری کویل، آنیا چالاترا در نقش یِنیفر از ونگربرگ و فریا آلن در نقش سیریلا / سیری می‌شود. همچنین در تریلر بالا مشاهده کردید که جوئی بیتی در نقش جسکیر، شاعر و آوازخوان مسافر که خود را رفیق گرالت می‌داند نیز در فصل دوم حضور دارد و باز هم شاهد هنرنمایی بامزه وی همانند فصل اول خواهیم بود.

جدای از بازیگران اصلی، تعدادی از انسان‌ها و جادوگران نیز باز خواهند گشت، از جمله لارس میکلسن در نقش استریگبور و می‌آنا بورینگ در نقش تیسِیا د وریس، استاد اعظم آرتوزا. همچنین از دیگر افرادی که در فصل دوم ویچر به نقششان باز خواهند گشت می‌توان به تام کانتون در نقش الف فیلاواندرل، لیلی کوپر در نقش مورتا، جرمی کرافورد در نقش یارپن زیگرین شکارچی اژدها، ایمون فارن در نقش شوالیه سیاه وحشتناک کاهیر، ماهش جادو در نقش ویلگه‌فورتز، ترنس مینارد در نقش آرتوریوس، میمی اندوینی در نقش فرینجیلا ویگو، رویس پیرسون در نقش ایسترد، ویلسون رجوو-پوجاله در نقش دارا، آنا شافر در نقش جادوگر تریس مریگولد و تریکا ویلسون رید در نقش سابرینا اشاره کرد.

اما این همه ماجرا نیست؛ اعضای جدید بازیگران نیز معرفی شده و ممکن است یک چهره بسیار بسیار آشنا در آن بیابید. کریستوفر هیویو، بازیگر نروژی که وی را بابت هنرنمایی در سریال بازی تاج و تخت / Game of Thrones به یاد داریم، در نقش شخصیتی به نام نیولن به بازیگران فصل دوم ویچر اضافه شده داستان این شخصیت در خود کتاب‌ها از افسانه دیو و دلبر / Beauty and the Beast الگوبرداری شده است. بازیگر سریال کشتن ایو / Killing Eve نیز از دیگر چهره‌های شناخته شده از که به عنوان بازیگر جدید به سریال اضافه شده و نقش وسمیر، همکار ویچر و مربی گرالت، را ایفا کرده است. همچنین دیگر شخصیت‌های جدیدی که در فصل دوم ویچر شاهد آن‌ها خواهیم بود شامل یاسن آتور در نقش کوئن، اگنس بیورن در نقش ورینا، پل بولیون در نقش لمبرت، تو ارستد راسموسن در نقش اسکل، آیشا فابین راس در نقش لیدیا و مکیا سیمسون در نقش فرانچسکا اشاره کرد.

همچنین آدوجا آندو بازیگر سریال بریجرتون / Bridgerto در نقش کشیش ننکه، که نوعی شخصیت مادرانه نسبت به گرالت و جسکیر است، ایفای نقش می‌کند. کسی کلیر در نقش فیلیپیا الی‌هارت، جادوگری که می‌تواند به جغد تبدیل شود؛ لیز کار در نقش جیکوب فن، یک کارشناس حقوق مرموز و سایمون کالو به عنوان همدست فن، کودرینگر؛ گراهام مک‌تاویش در نقش دایکسترا، جاسوس و رئیس اطلاعات ردانی؛ کوین دویل در نقش بالیان، و کریس فولتون در نقش راینس، جادوگری که وظیفه دارد سیری را شکار کند، دیگر افراد حاضر در فصل دوم ویچر هستند.

آیا در فصل دوم ویچر نیز جدول زمانی بهم می‌ریزد؟

احتمالا خیر. فصل اول سریال بر اساس دو کتاب اول مجموعه ویچر به نام‌های آخرین آرزو / The Last Wish و شمشیر سرنوشت / Sword of Destiny بود که در واقع در مجموعه اصلی نبوده، بلکه مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه هستند که داستان‌های پس‌زمینه شخصیت‌ها را روایت می‌کنند. از عناصر این کتاب‌ها برای اقتباس سریال استفاده شده است و حالا که (هشدار اسپویل سریال) گرالت و سیری بالاخره یکدیگر را پیدا کرده‌اند، این احتمال وجود دارد که فصل دوک ویچر شروع به نزدیک‌تر شدن به مجموعه اصلی کند.

سازنده سریال لورن اشمیت هیسریچ قبلاً در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که فصل دوم خیلی بیشتر داستان خطی خواهد داشت. وی در این مصاحبه گفته بود:

چیزی که در فصل دو ویچر خواهیم دید این است که همه شخصیت‌های داستان در یک خط زمانی حاضر هستند. چیزی که به ما امکان می‌دهد در داستان سریال با زمان به روش‌های مختلف بازی کنیم. ما می‌توانیم فلاش‌بک‌ و فلاش‌فوروارد را انجام می‌دهیم، در واقع زمان را به روشی کاملاً متفاوت ادغام می‌کنیم که در فصل یک قادر به انجام آن نبودیم.

فصل دوم ویچر بر اساس کدام کتاب ساخته شده است؟

نتفلیکس اعلامی در این مورد نداشته است، اما با توجه به اینکه همه شخصیت‌ها تا پایان فصل اول به هم نزدیک شده‌اند، احتمالاً برای ساخت فصل دو از کتاب خون الف‌ها / Blood of Elves، که رسماً اولین کتاب مجموعه ویچر است، استفاده شده است. تقریباً می‌توانید فصل یک را به‌ عنوان یک سریال پیش درآمد در نظر بگیرید، در حالی که در فصل دو بالاخره می‌توانیم بفهمیم داستان سیری و فریادهای قدرتمندش چیست.

در فصل دوم، گرالت قرار است چند بار بگوید «هــِــم!!»؟

احتمالاً خیلی زیاد در فصل دوم ویچر شاهد این دیالوگ خواهیم بود!

آیا فصل سوم ویچر ساخته خواهد شد؟

هنوز فصل دوم ویچر پخش نشده است، با این حال برخی گمانه‌زنی‌ها در مورد فصل سوم این سریال پر طرفدار و پر مخاطب وجود دارد. چندی پیش خبرهایی مبنی بر ساخت فصل سوم این سریال منتشر گردید اما هیچ منبعی آن را به صورت رسمی تایید کرد. تمدید این سریال برای فصل دوم نیز قبل از پخش فصل اول اعلام شده بود و اگر طی چند روز آتی خبر تمدید فصل سوم منتشر شود، به احتمال بسیار زیاد در آینده‌ای نزدیک این خبر به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

آیا چیز هیجان انگیز دیگری مربوط به سریال ویچر وجود دارد؟

بله وجود دارد. نتفلیکس ساخت یک انیمیشن از ویچر با عنوان کابوس گرگ / Nightmare of the Wolf توسط اشمیت هیسریچ و نویسنده سریال بیو دی‌مایو را تایید کرده است که این انیمیشن توسط استودیو کره‌ای که روی ساخت The Legend of Korra و Voltron: Legendary Defender کار کرده، انجام خواهد شد.

نتفلیکس همچنین ساخت یک مینی سریال پیش درآمد از ویچر را با نام ویچر: منشا خون / The Witcher: Blood Origin اعلام کرده که تمرکز آن روی خلق اولین ویچر و ورود الف‌ها، جادو و هیولاها به دنیای انسان‌ها خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*