بازی GTA 6

بازی GTA 6 تجربه‌ای جدی و متفاوت خواهد بود

یکی از اعضای اصلی شرکت راک استار اخیرا از بازی GTA 6 – جی ‌تی ‌ای 6 صحبت کرده و به مقایسه‌ی آن با نسخه‌های پیشین پرداخته است.

بازی GTA 6 یکی از موردانتظارترین عناوین سال‌های اخیر است و با اینکه راک‌استار در رابطه با آن سکوت کرده اما «جیمی کینگ» (Jamie King) جزئیات تازه‌ای را از آن در دسترس طرفداران قرار داده است.

جیمی کینگ که یکی از اعضای بالارتبه‌ی شرکت راک‌استار به حساب می‌آید، در مصاحبه‌ی اخیرش، در مورد آینده‌ی این شرکت به گفتگو پرداخته و به بازی جی تی ای 6 هم اشار‌ه‌ی کوچکی داشته است. طبق ادعای او، نسخه‌ی ششم به اندازه‌ی قسمت‌های قبلی «بامزه یا نوآورانه» نخواهد بود و یک تجربه‌ی جدی‌تر را برای طرفداران به ارمغان می‌آورد.

بازی GTA 6

کینگ اضافه کرد که فکر نمی‌کند مکانیک‌های گیم‌پلی تغییر چندانی داشته باشند اما از نظر «فرهنگی»، با یک بازی کاملا متفاوت روبرو خواهیم شد.

این تغییرات می‌تواند ناشی از تغییر اعضای تیم توسعه هم باشد، با ورود چهره‌های جدید به تیم سازنده، می‌توان انتظار داشت که نوع نگاه تازه‌ای را در بازی مشاهده کنیم.

تغییر لحن نسخه‌ی جدید بدیهی است اما راک استار برای بازی GTA 6، اتفاقا فرصت بهتری داشت تا میزان طنز آن را افزایش دهد. با این حال، پس از واقع‌گرایی جذابی که در بازی رد دد ریدمپشن 2 وجود داشت، ظاهرا آن فضای جدی و نزدیک به واقعیت را در نسخه‌ی بعدی جی تی ای هم خواهیم دید.

اینکه قرار نیست مکانیک‌های گیم‌پلی تغییر کند نیز قابل تامل است اما راک‌استار با قسمت پنجم، فرمول‌هایش را به درجه‌ی ایده‌آل رساند و شاید دیگر نیازی به تغییر وجود ندارد.

بازی GTA 6 هنوز به صورت رسمی معرفی نشده‌ و تاریخ عرضه‌ی مشخصی هم ندارد. طبق شایعات اخیر، بازی قبل از سال 2025 منتشر نخواهد شد اما این مسئله باید تایید شود. در صورت انتشار اخبار مرتبط با این اثر، آن‌ها را اختیار شما قرار خواهیم داد.