مانیتور 27 اینچی 4K شیائومی با تاییدیه PANTONE معرفی شد

مانیتور 27 اینچی 4K شیائومی با تاییدیه PANTONE معرفی شد

شرکت شیائومی از مانیتور جدید 4K خود رونمایی کرد. نام این محصول در چین مانیتور 27 اینچی 4K شیائومی بوده و تاییدیه PANTONE را دریافت کرده است.

در نهایت شیائومی از نخستین مانیتور 4K خود در چین رونمایی کرد. این محصول به صورت رسمی با نام مانیتور 27 اینچی 4K شیائومی (Xiaomi Monitor 27-inch 4K) شناخته می‌شود. همانطور که از نام این محصول هم مشخص است، مانیتور جدید شیائومی با شماره مدل XMMNT27NU مجهز به صفحه نمایش 27 اینچ با حاشیه بسیار کم است. این نمایشگر IPS LCD با وضوح 2160×3840 پیکسل و پشتیبانی از 1.07 میلیارد رنگ و روشنایی 400 نیت همراه است.

صفحه نمایش مانیتور جدید شیائومی موفق به کسب تاییدیه PANTONE شده که نشان‌دهنده دقت رنگ دلتا E<1 و طیف رنگی 99 درصدی DCI-P3 و همچنین طیف رنگی sRGB 100% است. یک کلید فیزیکی اختصاصی هم به منظور جابه‌جایی میان چند حالت حرفه‌ای به منظور سناریوهای مختلف همانند طراحی CG، طراحی CAD و سایر موارد تعبیه شده است. همچنین این نمایشگر با تاییدیه TUV Rheinland همراه بوده که مربوط به انتشار کم نور آبی است. سایر تاییدیه‌های مانیتور جدید شیائومی را هم می‌توان VESA DisplayHDR 400 HDR standard و DC dimming عنوان کرد.

نمایشگر جدید شیائومی قابلیت‌های گسترده‌ای همانند HDMI 2.1، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، USB Type-C و USB-Type-A را در کنار سایر موارد ارائه می‌کند. بد نیست بدانید پورت USB Type-C به منظور انتقال داده، انتقال تصویر و صدا کارایی دارد و خروجی برق تا حداکثر 90 وات را پشتیبانی می‌کند.

این محصول دارای یک محفظه خاص برای خارج کردن گرما بوده و در کنار آن می‌توان به پوشش مغناطیسی با هدف مخفی کردن پورت‌ها و یک حفره دیگر به منظور مدیریت کابل اشاره کرد. شما می‌توانید این مانیتور 4K شیائومی را به جهت‌های گوناگون یا افقی و عمودی مورد استفاده قرار دهید. همچنین قابلیت نصب روی دیوار را هم دارد.

قیمت و زمان عرضه مانیتور 27 اینچی 4K شیائومی

این مانیتور شیائومی با قیمت 549 دلار در چین و 3 سال گارانتی عرضه می‌شود، اما هم اکنون برای پیش‌سفارش با تخفیف همراه بوده و به قیمت 470 دلار به فروش می‌رسد. در حال حاضر پیرامون احتمال عرضه این محصول به بازارهای جهانی اطلاعاتی در دسترس نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*