نخستین تصاویر ساعت هوشمند گوگل

تصاویر اولین ساعت هوشمند گوگل، پیکسل واچ لو رفت

جان پروسر تصاویری را از ساعت هوشمند گوگل با نام پیکسل واچ – Pixel Watch منتشر کرده که به نظر می‌رسد مربوط به نسخه نهایی این گجت پوشیدنی است.

پروژه ساعت هوشمند گوگل با نام داخلی “Rohan” که چندین سال است شایعاتی در خصوص آن شنیده می‌شود، این روزها سر و صدای تازه‌ای به پا کرده است. جان پروسر، یوتیوبر مشهور دنیای دیجیتال تصاویری را اخیراً منتشر کرده که ادعا می‌کند مربوط به نخستین ساعت هوشمند کمپانی گوگل است.

تصاویری که اخیراً منتشر شده، خیلی شبیه به عکس‌های «پیکسل واچ» است که خود پروسر در ماه آوریل منتشر کرده بود. تصاویری که یک صفحه گرد با حاشیه‌های بسیار باریک و ضخامت بدنه خیلی کم را نشان می‌دهند.

نخستین تصاویر ساعت هوشمند گوگل

پروسر عکس‌های متنوعی را از این ساعت هوشمند در حال کار با گوگل مپس، فعالیت سنسور ضربان قلب، در حال پاسخگویی به یک مکالمه صوتی و همچنین واچ فیس‌های استاندارد منتشر کرده است که می‌توانید در زیر آن‌ها را ببینید.

حتی اگر این رندرها متعلق به پیکسل واچ افسانه‌ای باشد، باید به این نکته اشاره کنیم که هنوز نام تأیید شده‌ای برای این محصول گوگل اعلام نشده است و بعید است نام نهایی آن “Google Pixel Watch” باشد. همچنین تفاوت‌هایی بین این رندهای منتشر شده وجود دارد و این تصاویر کمی قدیمی به نظر می‌رسند که همین باعث می‌شود کمی به صحت آن‌ها شک کنیم.

به عنوان مثال اپلیکیشن گوگل مپ که روی این ساعت اجرا شده، طراحی متفاوتی از گوگل مپ اجرا شده با Wear OS 3 روی گوشی گلکسی واچ 4 سامسونگ دارد. فراموش نکنید که در سابقه افشاگری‌های جان پروسر، نقص‌هایی هم وجود دارد؛ به همین دلیل نباید 100 درصد به تصاویری که او منتشر کرده اعتماد کرد.

به نظر می‌رسد که فقط زمان است که می‌تواند  همه چیز را مشخص کند. زمزمه‌های ورود پیکسل واچ به بازار در اوایل ماه آوریل سال 2022 (سه ماهه دوم) وجود دارد. پس تا آن زمان منتظر بمانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*