نسل جدید نیسان سنترا

نسل جدید نیسان سنترا، سدان جذاب ژاپنی در عراق فقط 550 میلیون قیمت دارد

نسل جدید نیسان سنترا با طراحی زیباتر و پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری روانه بازار شده است. جالب این که این سدان جذاب ژاپنی در عراق فقط ۵۵۰ میلیون قیمت دارد.

نسل جدید نیسان سنترا در مقایسه با نسخه قبلی ظاهر زیباتری دارد. تمام نسخه‌های نیسان سنترا جدید با یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری به بازار عرضه می‌شوند که می‌تواند قدرت ۱۴۹ اسب بخار را به همراه گشتاور ۱۹۸ نیوتن‌متر به تولید برساند. این خودرو در داخل کابین به سیستم سپر ایمنی ۳۶۰ درجه مجهز شده است.

نسل جدید نیسان سنترا با چه قیمتی فروخته می‌شود؟

در صورتی که به دنبال رینگ‌های ۱۷ اینچی به جای رینگ‌های ۱۶ اینچی سنترا S هستید باید به سراغ تریم SV بروید که ۲۰۲۷۰ دلار قیمت‌گذاری شده است. برای خرید مدل اسپورت سنترا SR نیز باید مبلغی در حدود ۲۱۴۳۰ دلار را کنار بگذارید.

برای هر دو تریم مذکور پکیج سفارشی پریمیوم در نظر گرفته شده است. این پکیج در تریم SV شامل صندلی‌ راننده برقی، مونروف و فرمان گرم شونده،‌ چراغ‌های جلوی LED و چرم مصنوعی می‌شود که ۲۴۶۰ دلار قیمت‌گذاری شده است.

پیکج پریمیوم در تریم SR نیز در بردارنده ویژگی‌های قبلی به همراه آفتاب‌گیرهای دارای لامپ،‌ دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم صوتی Bose به همراه هشت بلندگو و آینه وسط با تیره شوندگی خودکار است. در صورتی که قصد خرید این پکیج برای تریم SR را دارید باید ۲۱۷۰ دلار هزینه کنید.

جالب توجه است که مدل کارکرده نسل جدید نیسان سنترا در بازار عراق با قیمت ۱۸ هزار دلار معادل ۵۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. هیچ جای دنیا این‌جور جیب مردمو نمیزنن