اکثر کارمندان شیائومی گوشی خودشان آیفون است - 1

اکثر کارمندان شیائومی از آیفون استفاده می‌کنند + واکنش رسمی شرکت

خبر منتشر شده پیرامون استفاده اکثر کارمندان شیائومی از آیفون جنجال بسیار زیادی به پا کرده است، اما حقیقت چیست؟

شرکت شیائومی را می‌توان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین برندهای گوشی هوشمند در سطح جهان معرفی کرد. این کمپانی مدتی است که در میان پنج برند برتر گوشی هوشمند در سراسر جهان قرار گرفته است، اما به تازگی گزارش‌هایی مبنی بر استفاده نکردن کارمندان شیائومی از محصولات شرکت و به جای آن استفاده از گوشی‌های آیفون منتشر شده است.

این گزارش نشان می‌دهد کارمندان بخش MIUI شیائومی علاقه‌ای به استفاده از رابط کاربری اختصاصی شیائومی به دلیل وجود باگ‌های گسترده ندارند. در صورتی که کارمندان MIUI از این رابط کاربری مبتنی بر اندروید استفاده نکنند، این سوال مطرح است که چگونه می‌توانند باگ‌های آن را شناسایی و رفع کنند. این خبر در چند روز گذشته به یک موضوع مهم تبدیل شد و هم اکنون جین فان، مدیر ارشد MIUI به آن‌ واکنش نشان داده است.

اکثر کارمندان شیائومی گوشی خودشان آیفون است - 2

جین فان اعلام کرد که شرکت، کارمندان خود را به استفاده از گوشی‌های شیائومی وادار نخواهد کرد. او در ادامه اظهار داشت که بیشتر از 95 درصد کارمندان شیائومی از گوشی‌های هوشمند شرکت استفاده می‌کنند و چند درصد باقی‌مانده در حال استفاده از آیفون هستند. جین فان مدعی است که از هر ده کارمند MIUI فقط یک نفر از آیفون استفاده می‌کند. او همچنین اشاره کرد که گوشی هوشمندی که به مدت 9 سال در اختیار دارد از برند شیائومی است.

یکی دیگر از کارمندان شیائومی با نام فانگ مینگ مدعی است استفاده نکردن از گوشی هوشمند شیائومی به عنوان دستگاه اصلی باعث بروز دردسرهایی هنگام کار در این کمپانی خواهد شد؛ علت این مسئله را می‌توان ادغام قابلیت‌های مهمی دانست که زندگی و کار را برای کارمندان ساده‌تر می‌کند. بر اساس گفته‌های این کارمند شیائومی، گوشی هوشمند کمپانی می‌تواند کارت شناسایی، کارت غذا، کارت بانک، کارت اتوبوس، سایر کارت‌های شناسایی، سوئیچ ماشین را ادغام کرده و بدین ترتیب می‌تواند راحتی را به ارمغان آورد.

با این حال به عنوان یک مدیر محصول، گاهی وقت‌ها لازم است از گوشی‌های رقیب برای یادگیری و بهبود عملکرد دستگاه‌ها استفاده شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. شیاومی که اینهمه پیشرفت کرده خب بره یه رابط کاربری جدید بسازه نمیشه با این یکی ادامه داد من خودم خیلی شیاومی دوس دارم