بروزرسانی جدید واتساپ دسکتاپ

نگاهی به قابلیت ها و تغییرات بروزرسانی جدید واتساپ دسکتاپ

به زودی بروزرسانی جدید واتساپ دسکتاپ منتشر خواهد شد که شامل چندین ویژگی و تغییرات جدید می‌شود. یکی از این تغییرات، مربوط به نوتیفیکیشن‌های ری‌اکشن‌ها است.

واتساپ بروزرسانی جدیدی را از طریق کانال بتا رسمی خودش در اختیار کاربران دسکتاپی این پیام‌رسان قرار داده که نسخه ۲.۲۱۴۷.۱۱ را ارائه می‌کند. اما چه امکانات و تغییراتی به بروزرسانی جدید واتساپ دسکتاپ اضافه شده است؟ در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

چندی پیش در مورد امکان مدیریت واکنش‌های نوتیفیکیشن از طریق صفحه تنظیمات نوتیفیکیشن واتساپ صحبت کردیم. در این بروزرسانی جدید که نسخه بتا ۲.۲۱.۲۱۴۷.۱۱ است، گزینه‌هایی را برای این تنظیمات در صفحه تنظیمات نوتیفیکیشن WhatsApp کشف کردیم.

 بروزرسانی جدید واتساپ دسکتاپ

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، وقتی در آپدیت بعدی پیام رسان واتس اپ یک پیام ری‌اکشن را ارسال کنید، گزینه جدیدی را در تنظیمات مشاهده خواهید کرد که به شما اجازه می‌دهد تمام نوتیفیکیشن‌ها را هنگام دریافت ری‌اکشن غیرفعال کنید. برخلاف واتساپ اندروید که این ویژگی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، چنین قابلیتی در نسخه دسکتاپ/ تحت وب این پیام‌رسان وجود ندارد؛ فرقی هم نمی‌کند آن نوتیفیکیشن‌های ری‌اکشن مربوط به یک گروه یا صفحه چت یک شخص باشد.

این ویژگی در دست توسعه قرار دارد و متأسفانه مشخص نیست چه زمانی در اختیار عموم کاربران قرار می‌گیرد. ما شما را از اخبار بعدی آپدیت‌های WhatsApp مطلع خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. باسلام و وقت بخیر
    دوشب هست که درون واتساپ اگر دوطرف شماره همدیگه رو ذخیره نداشته باشند آخرین بازدید و آنلاین بودن نشان داده نمیشود و از طریق گوشی اطرافیان هم بررسی کردم آنها هم به همین صورت هستند و با اینکه آخرین بازدیدشون برای همه باز هست و همیشه قابل رویت بوده الان فقط چون شماره من را ذخیره ندارند آخرین بازدید و حتی آنلاین بودن هم نشان نمیدهد علت چیست و از طریق گوشی اطرافیانم نگاه کردم دقیقا دو شب هست واتساپ به این صورت شده و در هیچ سایتی هم از این اتفاق و یا دلیلش ننوشته اند ممنون میشم شما راهنمایی بفرمائید