شانگ چی 2

ساخت فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه 2 رسماً تایید شد

پس از موفقیت‌های بی‌نظیر قسمت اول، همانطور که انتظار می‌رفت کمپانی مارول در حال فراهم کردن تدارکات لازم برای تولید فیلم شانگ چی 2 است.

طبق گزارشات منتشر شده، پس از استقبال فوق العاده‌ای که از فیلم شانگ-چی و افسانه ده حلقه (Shang-Chi and The Legend of The Ten Rings) شد، کمپانی مارول سعی بر ساخت دنباله آن دارد. در حالی که هم اکنون جزئیات زیادی از این پروژه در دسترس نیست، اما مشخص شده که دستین دانیل کرتون، کارگردان قسمت اول، برای کارگردانی شانگ چی 2 باز خواهد گشت. علاوه بر این، کرتون طبق قرارداد جدیدی که با استودیو مارول و کمپانی Hulu امضا کرده است، وی بر روی یک سریال جدید از دنیای سینمایی مارول که در شبکه استریم دیزنی پلاس پخش خواهد شد نیز مشغول می‌شود.

کوین فایگی، رئیس استودیو مارول، در مصاحبه‌ای که اخیراً داشته راجع به کرتون گفت:

همکاری با دستین یک چیز فوق العاده شگفت انگیزی است و وی مهارت‌های منحصر به فردی را در تولید فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه به کار برد. در هنگام تولید فیلم، زمان‌های فوق العاده‌ای را کنار هم گذراندیم و او ایده‌های بسیار جذابی درمورد داستان‌هایی دارد که می‌شود آن‌ها را در دیزنی پلاس پخش کرد، بنابراین ما خوشحالیم که رابطه‌مان را با او گسترش می‌دهیم و بابت همکاری مجدد با وی بی صبرانه منتظریم.

فیلم شانگ چی با هنرنمایی بازیگر کانادایی سیو لیو در نقش استاد کنگ فو و هنرهای رزمی همراه بود. این فیلم اولین فیلم در دنیای سینمایی مارول بود که با نقش اولی یک شخصیت آسیایی همراه شد. از دیگر بازیگرانی که در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند می‌توان به آکوافینا، منگر ژانگ، فالا چن، فلوریان مونتئانو، بندیکت وانگ، میشل یئو، بن کینگزلی، و تونی لیانگ اشاره کرد.

هنوز هیچ تاریخ رسمی بابت شروع تولید شانگ چی 2 و یا تاریخ اکران آن اعلام نشده است. اطلاعات تکمیل‌تر راجع به این پروژه در هفته‌ها و ماه‌های آتی منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه