بهترین سریال‌های سال 2021

بهترین سریال‌های سال 2021 از نظر مجله تایم

مجله تایم، فهرست بهترین سریال‌های سال 2021 را منتشر کرد که در آن‌، نام مجموعه‌های پرطرفداری همچون وراثت (Succession) و تو (You) به چشم می‌خورد.

از نیلوفر سفید (The White Lotus) تا وراثت، در ادامه می‌توانید فهرست بهترین سریال‌های سال 2021 را از نظر مجله تایم مطالعه کنید.

بهترین سریال‌های سال 2021 از نگاه تایم

با نزدیک شدن به پایان سال جاری میلادی، سایت‌ها و مجلات مختلف در حال اعلام بهترین فیلم‌ها و سریال‌ها از دیدگاه خود هستند. به همین منوال، مجله‌ی تایم نیز بهترین سریال‌های سال را معرفی کرده است که شامل مجموعه‌های کمترشناخته‌شده‌ای هم می‌شود.

10- سریال You

بهترین سریال‌های سال 2021

  • شبکه یا سرویس پخش‌کننده: نتفلیکس

فصل سوم این سریال تریلر روان‌شناختی مدتی قبل منتشر شد و توانست جذابیت‌های دو فصل پیشین را حفظ کند. سریال «تو» که اقتباسی از رمانی به همین نام، نوشته‌ی «کارولین کپ‌نس» است، پخش خود را از سال 2018 آغاز کرد و یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌های سرویس نتفلیکس به حساب می‌آید.

داستان در رابطه با یک قاتل زنجیره‌ای است که به عنوان مدیر یک کتاب‌فروشی فعالیت می‌کند و عاشق می‌شود، عشقی که او را به دردسر می‌اندازد. سریال اخیرا برای فصل چهارم نیز تمدید شده است.

9- سریال I Think You Should Leave with Tim Robinson

بهترین سریال‌های سال 2021

  • شبکه یا سرویس پخش‌کننده: نتفلیکس

فصل اول این سریال کمدی در سال 2019 عرضه شد و سروصدای زیادی برپا نکرد اما با فصل دوم در کانون توجه قرار گرفت و قطعا ارزش تماشا کردن دارد، خصوصا اگر از طرفداران سبک «اِسکچ کمدی» هستید.

8- سریال We Are Lady Parts

بهترین سریال‌های سال 2021

  • شبکه یا سرویس پخش‌کننده: پیکاک

این سریال بریتانیایی در ماه مه 2021 از شبکه پیکاک پخش خود را آغاز کرد و مورد توجه قرار گرفت. در حال حاضر صحبتی از فصل دوم آن نیست اما احتمال این که ساخته شود، بالا است.

7- سریال Succession

بهترین سریال‌های سال 2021

  • شبکه یا سرویس پخش‌کننده: اچ‌بی‌او

یکی از محبوب‌ترین سریال‌های این روزها که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته و توانسته مهم‌ترین جوایز تلویزیونی سال را تصاحب کند. فصل سوم این سریال هم فراتر از انتظار ظاهر شد و حالا باید منتظر فصل چهارم باشیم.

«وراثت» داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که صاحب یک شرکت رسانه‌ای بزرگ هستند. پدر خانواده سلامتی‌ جسمانی خوبی ندارد و همین باعث شده تا دیگر اعضای خانواده برای رسیدن به قدرت، با یکدیگر کشمکش داشته باشند.

6- سریال Yellowjackets

بهترین سریال‌های سال 2021

  • شبکه یا سرویس پخش‌کننده: شوتایم

«ژاکت‌های زرد» یکی از پدیده‌های تازه‌ی دنیای تلویزیون است که احتمالا تا ماه‌های آتی، بیشتر از آن خواهید شنید.

داستان از سال 1996 آغاز می‌شود، جایی که بازیکنان یک تیم فوتبال مدرسه‌ای، برای مسابقات کشوری، عازم یک شهر دیگر می‌شوند اما با سقوط هواپیما، در جنگل‌های دورافتاده به دام می‌افتند. آن‌ها برای 19 ماه در آنجا زندگی می‌کنند و اتفاقات عجیبی برایشان رخ می‌دهد.

5- سریال Reservation Dogs

بهترین سریال‌های سال 2021

  • شبکه یا سرویس پخش‌کننده: اف‌ایکس/هولو

یکی دیگر از مجموعه‌های غافلگیرکننده‌ی سال که برای اولین بار، تمام اعضای تیم سازنده و بازیگری آن را بومیان و سرخپوستان آمریکایی تشکیل می‌دهند.

داستان در رابطه با چهار جوان سرخ پوست است که روزهایشان را با خلافکاری می‌گذرانند و رویای رفتن به کالیفرنیا را دارند. سریال «سگ‌های ولگرد» اخیرا برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

4- سریال Exterminate All the Brutes

بهترین سریال‌های سال 2021

  • شبکه یا سرویس پخش‌کننده: اچ‌بی‌او

یک مینی سریال مستند در رابطه با مستعمره‌سازی و نسل‌کشی که می‌تواند شما را تحت تاثیر قرار دهد. نام این مجموعه، به یکی از دیالوگ‌های رمان «دل تاریکی» نوشته‌ی «جوزف کنراد» اشاره دارد.

سریال Exterminate All the Brutes میانگین امتیاز 84 را در سایت راتن تومیتوز بدست آورده است و یکی از بهترین مستندهای سال به حساب می‌آید.

3- سریال Work in Progress

بهترین سریال‌های سال 2021

  • شبکه یا سرویس پخش‌کننده: شوتایم

فصل اول این سریال کمدی در سال 2019 از شوتایم پخش شد و فصل دوم آن هم در 10 قسمت، روی آنتن این شبکه رفت.

«ابی مک‌نِینی» (Abby McEnany) این سریال را براساس اتفاقات زندگی شخصی‌اش ساخته است و مخاطبان، درک بهتری از او و زندگی‌اش پیدا می‌کنند. فصل سوم سریال هنوز تایید نشده اما این اتفاق احتمالا در آینده‌ی نزدیک رخ خواهد داد.

2- سریال The White Lotus

بهترین سریال‌های سال 2021

  • شبکه یا سرویس پخش‌کننده: اچ‌بی‌او

فصل اول این سریال در شش قسمت پخش شد و در ابتدا قرار بود یک مینی‌سریال باشد اما پس از موفقیت‌هایی که بدست آورد، سازندگان تصمیم گرفتند تا آن را به یک مجموعه‌ی آنتولوژی تبدیل کنند.

با این تفاصیل، فصل دوم آن هم ساخته خواهد شد اما یک داستان متفاوت با شخصیت‌های تازه خواهد داشت. فصل اول در هاوایی رخ می‌دهد و به زندگی کارکنان و مهمانان یک هتل می‌پردازد. فصل دوم هم در یک هتل جریان خواهد داشت اما در شهر و فضایی دیگر.

1- سریال The Underground Railroad

بهترین سریال‌های سال 2021

  • شبکه یا سرویس پخش‌کننده: آمازون پرایم

«راه آهن زیرزمینی» یک مینی سریال درام تاریخی، به کارگردانی «بری جنکینز» است که در ماه مه از سرویس آمازون پرایم پخش شد. داستان فیلم پیرامون آدم‌های برده‌ای است که می‌خواهند از طریق سیستم‌های زیرزمینی راه آهن، فرار کنند و به آزادی برسند.

دیگر سریال‌هایی که سزاوار حضور در این فهرست بودند:

  • سریال Betty از شبکه اچ‌بی‌او
  • سریال Call My Agent از سرویس نتفلیکس
  • سریال Dickinson از سرویس اپل تی وی پلاس
  • سریال It’s a Sin از سرویس اچ‌بی‌او مکس
  • سریال Losing Alice از سرویس اپل تی وی پلاس
  • سریال Pen15 از سرویس هولو
  • سریال Philly DA از شبکه پی‌بی‌اس
  • سریال Search Party از سرویس اچ‌بی‌او مکس
  • سریال Sort Of از سرویس اچ‌بی‌او مکس
  • سریال Squid Game از سرویس نتفلیکس

بهترین سریال‌های سال 2021 از نظر شما کدام‌ مجموعه‌ها هستند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*