گلکسی A53 سامسونگ

گلکسی A53 سامسونگ احتمالا با این طراحی روانه بازار خواهد شد

رندر‌های منتشر شده از گوشی گلکسی A53 سامسونگ، طراحی این گوشی را نشان می‌دهد. گلکسی ای 53 قرار است جایگزین سری Galaxy A52 شود.

از اواسط تابستان کم کم شایعات مربوط به گلکسی A53 منتشر شدند و یک ماه پیش نیز یک رندر کد سه‌بعدی از این گوشی میان رده سامسونگ در اینترنت پخش شد. حالا یک طراح توانمند توانسته رندر‌های باکیفیتی از این گوشی را برای وب‌سایت LetsGoDigital آماده کند.

به احتمال زیاد نسخه نهایی گلکسی A53 به این رندرها شباهت زیادی خواهند داشت. البته رندر‌های منتشر شده فقط در رنگ سفید هستند؛ اما این گوشی قرار است در چهار رنگ سفید، مشکی، آبی روشن و نارنجی عرضه شود.

گلکسی A53 سامسونگ

بر اساس گزارشات پیشین، گوشی گلکسی A53 همانند نسل قبل به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. همچنین سامسونگ می‌خواهد از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در این گوشی استفاده کند که نسبت به نمونه ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده در سال گذشته کمی بزرگتر است.

گلکسی A53 سامسونگ

قدرت پردازشی گلکسی A53 توسط تراشه اگزینوس  به همراه گرافیک AMD mRDNA تامین خواهد شد که خبر خوبی است؛ اما متاسفانه این گوشی فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون خواهد بود. قطعا در روز‌های منتهی به معرفی رسمی گوشی گلکسی A53 سامسونگ اخبار و جزئیات بیشتری درباره آن منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*