طراحی Bespoke سامسونگ

مسابقات جهانی طراحی Bespoke سامسونگ با معرفی برگزیدگان به اتمام رسید

مسابقه جهانی طراحی Bespoke سامسونگ به اتمام رسید و برگزیدگان این رقابت یک یخچال سری Bespoke سامسونگ را دریافت کردند.

این روزها طراحی لوازم خانگی به سوی طراحی زندگی‌محور پیش رفته و شرکت سامسونگ با معرفی و عرضه محصولات سری Bespoke این الگو را به مصرف کنندگان خود ارائه کرده است. الگوی طراحی زندگی‌محور با توجه به نیاز مصرف کنندگان به تکامل می‌رسد و بر اساس آن محصولاتی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد که فضای داخلی محیط زندگی را کاربردی و پویا می‌کند.

در سری محصولات Bespoke سامسونگ شاهد خلق هنر، ایجاد محصولات و تجربیات نوآورانه‌ای هستیم که به طور خاص برای هر کاربری شخصی‌سازی می‌شود. در این روزها که ارتباطات مستقیم به کمترین میزان خود رسیده، سامسونگ در تلاش است تا با ارتباط پایدار و همیشگی با مشتریان خود، این تجربه را امکان‌پذیر کند.

مسابقات جهانی طراحی Bespoke سامسونگ

شرکت سامسونگ به همین منظور و با عرضه سری یخچال های سری Bespoke به عنوان اولین محصول از این سری، با مجله طراحی و مد Wallpaper همکاری کرده و مسابقه طراحی Bespoke را برگزار کرد. مصرف کنندگان و استعدادهای خلاق در تمام رشته‌های بصری از سراسر دنیا به این رقابت جهانی دعوت شدند تا طرحی را برای یخچال Bespoke ارسال کنند. این مسابقه از شانزدهم تیرماه آغاز شد و تا 13 مرداد امسال ادامه یافت و در نهایت 1581 طرح از نقاط مختلف دنیا به این رقابت ارسال شد.

در اواخر مردادماه، 50 طرح برتر ارسالی انتخاب شدند. هیات داوران شامل سارا داگلاس (سردبیر Wallpaper)، هری چوی (معاون ارشد و مدیر طراحی لوازم دیجیتال سامسونگ)، فلیکس هک (معاون ارشد و رئیس بخش طراحی اروپای سامسونگ)، کلی هاپن (طراح داخلی) و ینکا ایلوری (هنرمند بریتانیایی-نیجریه‌ای)، این طرح‌های برتر را انتخاب کردند.

طراحی Bespoke سامسونگ

داوران برای انتخاب آثار برگزیده، به ایده‌های نوآورانه توجه داشتند و تمرکز اصلی آنها بر ماژولار بودن طراحی Bespoke بود. علاوه بر داوران سامسونگ، کارشناسان و متخصصان صنعت طراحی هم آثار ارسالی را با توجه به کیفیت کلی طرح، میزان ابراز سبک فردی و استفاده از رنگ‌ها و الگوهای هماهنگ با یخچال Bespoke ارزیابی کردند.

پس از انتخاب آثار برگزیده توسط داوران، این طرح‌ها در صفحه اینستاگرام سامسونگ Bespoke به نشانی samsung_bespoke قرار داده شد تا کاربران با لایک کردن تصاویر، به 15 اثر برتر رای بدهند. سرانجام سه برنده نهایی رقابت انتخاب و معرفی شدند و هر یک از آنها یک یخچال Bespoke را با طرحی که در این مسابقه ارائه داده بودند، برنده شدند.

معرفی برگزیدگان

ریتا لوئیس، جایزه اصلی مسابقه جهانی طراحی Bespoke سامسونگ را برای «منظره گمشده» دریافت کرد. این طرح دارای قلم مویی از جوهر سفید شیری و آبی پررنگ بوده و لوئیس با نگاه کردن به طبیعت از آن الهام گرفته است. وی در این باره می‌گوید من این طرح را با الهام گرفتن از همان آرامشی که زمان تماشای طبیعت یا لذت بردن از پیاده‌روی احساس می‌کنم، خلق کرده‌ام.

ورونیکا سلیفیرز با طرح «خوش غذا» رتبه دوم این رقابت را به دست آورد. این طرح با کمک پالت رنگی الهام گرفته از تصاویر مربوط به دهه نود میلادی ارائه شده و لذت خوردن غذاهای خوشمزه را تداعی کرده است. سلیفیرز درباره طرحی که ارائه داده است گفت من عاشق غذای خوب هستم و فکر می‌کنم همه باید برای قدردانی از یک وعده غذایی خوب و سالم، تا حد امکان زمان بگذارند. به همین دلیل طراحی خود را خوش غذا نامگذاری کرده‌ام.

طراحی Bespoke سامسونگ

یوانا ساباو برای طرح «آغوش» در جایگاه سوم مسابقه طراحی Bespoke سامسونگ قرار گرفت. طراحی آرام و رنگارنگ وی، دو صورت را در حال بوسیدن یکدیگر به نمایش گذاشته است. او در طراحی خود به این امر باور داشت که غذا وقتی که در کنار دیگران آماده شود، همیشه طعم بهتری دارد. ساباو گفت من اعتقاد دارم غذا افراد را دور هم جمع می‌کند و وقتی که در آشپزخانه سپری می‌کنیم، می‌تواند زمانی باشد که ما را به یکدیگر مرتبط می‌کند.

طراحی Bespoke سامسونگ

مسابقه طراحی Bespoke سامسونگ اولین رقابت بین‌المللی لوازم دیجیتال سامسونگ در سطح جهانی بود. سامسونگ با برگزاری این مسابقه نشان داد علاوه بر حفظ رابطه با مصرف کنندگان در دوران پاندمی کرونا، می‌توان با ارائه قدرت شخصی‌سازی محصولات خانگی، تجربه منحصربه‌فردی از یک زندگی هوشمند و کارآمد را برای مشتریان به وجود آورد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*