تریلر فیلم سونیک 2

نخستین تریلر فیلم سونیک 2 را تماشا کنید + ویدیو

در جریان مراسم جوایز بازی سال 2021، اولین تریلر فیلم سونیک 2 منتشر گردید. جهت تماشای این تریلر با گجت نیوز همراه باشید.

به زودی شخصیت دوست داشتنی سونیک با فیلم سونیک خارپشت 2 (Sonic the Hedgehog 2) به سینماها باز خواهد گشت و چهره‌های آشنایی نیز همراهش خواهند بود.

در اولین تریلر فیلم سونیک 2، که در جریان مراسم جوایز بازی سال 2021 منتشر گردید، بار دیگر سونیک در جنگ و جدال مقابل دکتر رباتنیک، با هنرنمایی جیم کری، قرار دارد و به نظر می‌رسد دانشمند شرور داستان این بار به منبع اصلی خود دست پیدا کرده است؛ اما مهم‌تر از این، شاهد اولین حضور شخصیت‌های تیلز و ناکلز هستیم که با هنر صداپیشگی ادریس البا همراه است. در زیر می‌توانید تریلر این فیلم را مشاهده نمایید.

در این فیلم بن شوارتز بار دیگر صداپیشگی شخصیت پر سرعت و به رنگ آبی داستان یعنی سونیک را انجام داده است در حالی ادریس البا، بازیگر نام آشنای بریتانیایی صداپبشگی شخصیت ناکلز اکیدنا را بر عهده داشت. کالین اوشاگنسی صداپیشه با تجربه آمریکایی نیز صداپیشگی شخصیت تیلز، یار و همراه سونیک در این فیلم، را انجام داده است؛ همچنین از بازیگرانی که در به صورت انسانی در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند می‌توان به جیم کری، جیمز مارسدن، تیکا سامپتر، ناتاشا راثول و شمار مور اشاره کرد.

اولین قسمت از فیلم سونیک در اوایل سال 2020 اکران گردید و توانست به عنوان یکی از موفق‌ترین آثار سینمایی آن سال شناسایی شود. جف فاولر که به عنوان کارگردان در قسمت اول انجام وظیفه کرده بود، در قسمت دوم نیز این کار را انجام داد که هر دو بار فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته پاتریک کیسی کارگردانی کرد.

طبق برنامه ریزی‌های که انجام شده، قرار است فیلم سونیک ۲ در تاریخ ۸ آپریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) در سینماهای ایالات متحده آمریکا اکران شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*