بخش آنلاین رایگان بازی Halo Infinite

بررسی ویدیویی بخش آنلاین بازی Halo Infinite

بخش آنلاین رایگان بازی Halo Infinite – هیلو اینفینیت بازگشت به روزهای خوب گذشته را یادآور می‌شود، بررسی ویدیویی این بخش را در ادامه تماشا کنید.

در این مطلب، به بررسی ویدیویی بخش آنلاین رایگان بازی Halo Infinite پرداخته‌ایم که تا اینجا، عملکرد نسبتا خوبی داشته است.

پس از کش و قوس‌های فراوان و به تعویق افتادن بازی، هیلو اینفینیت پس از شش سال، طرفداران را به این مجموعه بازگرداند. نسخه‌ی آزمایشی بخش چندنفره‌ی بازی از تاریخ 15 نوامبر (24 آبان)، به صورت مستقل در دسترس طرفداران قرار گرفت (به مناسب سالگرد بیست سالگی هیلو ایکس باکس) و اخیرا با انتشار نسخه کامل، فصل اول آن آغاز شده است.

بخش آنلاین رایگان بازی Halo Infinite

مولتی پلیر بازی شامل مُدهای مختلفی می‌شود و از بخش‌های رقابتی بهره می‌برد که با شرکت در آن‌ها می‌توانید سطح شخصیت خود را بالاتر ببرید. بازی دارای بخش بتل رویال نیست اما نقشه‌های بزرگی دارد و قادر هستید به صورت 12 در برابر 12 بازی کنید. اگر هم علاقه‌ای به حضور در قسمت‌های رقابتی ندارید، می‌توانید وارد بخش کژوال شوید که مسابقه‌هایش کوتاه‌تر هستند و به صورت 4 در برابر 4 انجام می‌شوند.

بازی از نظر گرافیکی به خوبی بهینه‌سازی شده و با یک سیستم نه چندان قدرتمند هم می‌توانید نرخ فریم مناسبی دریافت کنید. سیستم مورد نیاز بازی را از اینجا مطالعه نمایید.

این نسخه دارای یک «بتل پس» هم هست که با خرید آن، به آیتم‌ها و تجهیزات مختلفی دست پیدا می‌کنید. این آیتم‌ها و اسکین‌ها البته تاثیری در اصل بازی ندارند و فقط برای زیبایی هستند، در نتیجه الزامی برای خرید بتل پس وجود ندارد. در ویدیوی زیر، یک نگاه کلی به بازی داشته‌ایم و می‌توانید با گیم‌پلی آن هم آشناتر شوید.

نگاهی به بخش آنلاین رایگان بازی Halo Infinite

بخش داستانی بازی هیلو اینفینیت هم‌اکنون در دسترس است اما رایگان نبوده و حتما باید خریداری شود، مگر اینکه از مشترکان سرویس ایکس باکس گیم پس (Game Pass) باشید که در این صورت، بخش کمپین را هم می‌توانید بدون هزینه‌ی اضافی تجربه کنید.

بازی Halo Infinite برای برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، سری اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی انتشار یافته است. نسخه‌ی کامپیوتری بازی را می‌توانید از پلتفرم استیم هم دانلود کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*