ایلان ماسک

ایلان ماسک می‌خواهد تمام شغل هایش رها کرده و اینفلوئنسر شود!

همه ایلان ماسک را به عنوان یک نابغه پرکار می‌شناسند؛ اما Elon Musk اخیرا اعلام کرده که می‌خواهد از تمام شغل هایش کناره‌گیری کند و صرفا یک اینفلوئنسر باشد.

ایلان ماسک که ثروتمند‌ترین فرد روی زمین است و سمت مدیرعاملی تسلا را بر عهده دارد، پنجشنبه در توییتی اعلام کرد که به فکر ترک کردن تمامی سمت‌های خود است و می‌خواهد از این به بعد یک اینفلوئنسر باشد. وی از کاربران خواست که در این رابطه اظهار نظر کنند؛ اما در این رابطه توضیح بیشتری را ارائه نکرد.

ماسک معمولا حضور فعالی در شبکه‌های اجتماعی دارد و گاهی اوقات نیز با کاربران شوخی می‌کند؛ به همین خاطر مشخص نیست که این بار کاملا جدی بوده یا اینکه صرفا می‌خواهد کمی کاربران را اذیت کند.

وی علاوه بر تسلا، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت فضایی SpaceX است و مدیریت استارتاپ چیپ مغزی نورالینک و شرکت زیرساختی Boring Company را نیر به عهده دارد. ماسک پیشتر در طی یک کنفرانس تلفنی در ماه ژانویه گفته بود که انتظار دارد تا چند سال آینده نیز همچنان مدیرعامل تسلا باشد.

خیلی خوب میشد اگر می‌توانستم به جای اینکه شب و روز از لحظه‌ای که بیدار می‌شوم تا لحظه‌ای که می‌خوابم، کار کنم؛ کمی هم وقت آزاد برای خودم داشته باشم. شرایط کنونی خیلی سخت است.

ماه گذشته نیز ایلان ماسک از کاربران توییتر پرسیده بود که نظرشان درباره فروختن ۱۰ درصد از سهام تسلا چیست. اکثر کاربران با این موضوع موافقت کردند و وی نیز تاکنون حدود ۱۲ میلیارد دلار سهام فروخته است.