آئودی A6 آلرود 2022

آئودی A6 آلرود 2022 معرفی شد؛ یک استیشن واگن مدرن با قابلیت آفرود

آئودی A6 آلرود 2022 معرفی شد. این استیشن واگن لوکس آئودی اکنون از قابلیت‌های آفرود متعددی بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات محصول جدید آئودی آشنا خواهیم شد.

آئودی به صورت رسمی از محصول جدید خود با نام آئودی A6 آلرود 2022 پرده‌برداری کرد. محصول جدید آئودی کاملا با نسل قبلی RS۶ Avant تفاوت دارد؛ در واقع RS6 با عملکرد بالا در مسیر مسابقه قادر بود با بهترین خودروهای اسپرت به رقابت بپردازد، اما آئودی A6 آلرود به شکل ویژه به قابلیت‌های آفرودی مجهز شده است. این خودرو از سیستم تعلیق بادی قابل تنظیم بهره می‌برد و با قابلیت‌های آفرودی خود برای علاقه‌مندان به ماجراجویی یک گزینه ویژه محسوب می‌شود.

مشخصات آئودی A6 آلرود 2022

این خودرو در کابین نیز فضای زیادی را برای سرنشینان فراهم می‌کند. علاوه بر این طراحان برای کابین ویژگی‌های لوکس و فناوری‌های پیشرفته‌ای را در نظر گرفتند تا مشتریان به یک استیشن واگن ویژه دسترسی پیدا کنند. آئودی A6 آلرود 2022 با چنین ویژگی‌هایی می‌تواند به راحتی با رقبایی چون ولوو V90 کراس کانتری و مرسدس بنز واگن کلاس E به رقابت بپردازد.

آئودی A6 آلرود 2022

محصول جدید آئودی به شکل استاندارد از سیستم ارتقا پیدا کرده‌ی نظارت بر فشار تایرها بهره می‌برد. همچنین مدل پایه پریمیوم پلاس این خودرو به تعداد زیادی امکانات لوکس نظیر رینگ‌های 20 اینچی، سیستم دوربین خارجی 360 درجه، سیستم استریو Bang & Olufsen، تودوزی چرمی، سانروف پانوراما، صفحه نمایش دیجیتالی کابین خلبان مجازی آئودی و ناوبری درون داشبورد مجهز شده است.

آئودی A6 آلرود 2022 به یک موتور 3 لیتری V6 توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 335 اسب بخار و گشتاور 369 نیوتن‌متر را به تولید برساند. این خودرو به شکل استاندارد از گیربکس 7 سرعت اتوماتیک و سیستم چهار چرخ متحرک کواترو آئودی نیز بهره می‌برد. این خودرو در مسیر آزمایشی از سدان A6 که از همین موتور بهره می‌برد کمی کندتر است. در واقع این خودرو قادر است ظرف مدت 5.2 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

آئودی A6 آلرود 2022

با توجه به این که آئودی A6 آلرود 2022 به سیستم تعلیق بادی قابل تنظیم مجهز شده و به کمک حالتی که ارتفاع خودرو را 1.2 اینچ افزایش می‌دهد، سرنشینان یک سواری لوکس را تجربه خواهند کرد و راننده نیز در خارج از جاده کنترل بیشتری را خواهد داشت. فضای داخلی A6 آلرود نسبت به سدان استاندارد A6 لوکس‌تر و مدرن‌تر به نظر می‌رسد. همچنین طراحان برای ساخت این خودرو از مواد با کیفیت بالا نیز استفاده کردند.

آئودی A6 آلرود 2022

راننده از طریق صفحه لمسی روی کنسول مرکزی می‌تواند بسیاری از کنترل‌های ثانویه خودرو نظیر کنترل تهویه هوا و حالت‌های رانندگی را تنظیم کند. A6 آلرود نسبت به سدان A6 فضای بار بیشتری را ارائه خواهد داد؛ به گونه‌ای که امکان قرار دادن شش چمدان دستی در صندوق عقب وجود خواهد داشت.

آئودی A6 آلرود 2022

آئودی برای کنترل آب و هوای کابین یک صفحه نمایش دیجیتال را در نظر گرفته است، اما علاوه بر این، یک صفحه نمایش ثانویه که از داشبورد خارج می‌شود نیز برای این خودرو ارائه شده که از نرم افزار اطلاعات سرگرمی بهره می‌برد و می‌توان آن را بر اساس نیازهای راننده شخصی‌سازی کرد. از سایر ویژگی‌های استاندارد کابین می‌توان به نمایشگر 8.8 اینچی با ناوبری، سازگاری با اپل کارپلی و اندروید اتو و وای فای داخلی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*