سایبرتراک تسلا

نمونه اولیه شاسی بلند سایبرتراک تسلا برای ایلان ماسک دردسر ساز شد

به نظر می‌رسد دردسرهای سایبرتراک تسلا برای ایلان ماسک تمامی ندارد. به‌تازگی مانع جدیدی در طراحی این پیکاپ پیش روی تسلا قرار گرفته است.

سایبرتراک تسلا، پیکاپ بلندپروازانه‌ای است که از همان زمان معرفی‌اش بحث‌برانگیز شد و درحالی که به عرضه‌اش نزدیک می‌شویم، اخیراً با مانع جدیدی مواجه شده است.

خودروسازان ملزم به تعبیه برخی از قطعات مشخص در خودروها هستند که همواره برای کانسپت‌های بلندپروازانه تسلا مشکل‌ساز بوده و حال، این شرکت مجبور به اضافه کردن آینه بغل و برف پاک‌کن به سایبرتراک شده است.

به‌تازگی یک کانال یوتیوبی با نام Chile A|100 ویدئویی از تردد نمونه اولیه سایبرتراک تسلا در کارخانه این شرکت در فرمونت کالیفرنیا منتشر کرده است که در آن، آینه‌های بغل و مهم‌تر از آن برف پاک‌کن بیش از حد بزرگ این خودرو را مشاهده می‌کنیم.

درحالی که طراحی سایبرتراک تسلا بسیار آینده‌نگرانه و بیشتر شبیه به خودروهای فیلم‌های علمی تخیلی است، این آینه‌های بغل و برف پاک‌کن کمی غیر هماهنگ با سایر اجزای آن به نظر نمی‌آیند.

البته ایلان ماسک نسبت به این موضوع واقف است. وی به‌تازگی در پاسخ به یکی از کاربران توییتر اظهار داشته است که راه حل این مشکل اصلاً آسان نیست. به گفته او، می‌توان یک برف پاک‌کن قابل جابه‌جایی را در کاپوت این خودرو نصب کرد که در صورت نیاز، دوباره روی شیشه قرار می‌گیرد. با این حال، پیاده‌سازی آن کمی پیچیده است.

سایبرتراک تسلا

برف پاک‌کن‌ها اجزای بسیار ساده‌ای هستند که رانندگان می‌توانند به راحتی آن‌ها را تعویض کنند ولی احتمالاً خریداران سایبرتراک به یک برف پاک‌کن پیچیده‌تر با پروسه تعویض دشوارتر راضی خواهند بود. باید منتظر ماند و دید تسلا در آینده راه حل بهتری برای این مانع جدید در طراحی سایبرتراک در نظر می‌گیرد یا خیر.

سایبرتراک تسلا که پیش‌تر قرار بود تا اواخر سال جاری میلادی به عرضه برسد، چند ماه قبل با تاخیر رو به رو شد و حال تسلا برنامه دارد در سال 2022 بالاخره آن را روانه بازار کند. این شرکت همچنین اخیراً اعلام کرده است که ابتدا نسخه چهار موتوره این پیکاپ عرضه خواهد شد.