تویوتا کمری XLE V6 مدل 2021

نگاهی به تویوتا کمری XLE V6 مدل 2021 ؛ جذاب همیشه محبوب

تویوتا کمری XLE V6 مدل 2021 به عنوان یکی از محبوب‌ترین تریم‌های این سدان ژاپنی در بازار آمریکا محسوب می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

تویوتا کمری طی دو دهه اخیر به یکی از محبوب‌ترین و پرفروش ترین محصولات این خودروساز ژاپنی در جهان به ویژه در بازار آمریکا تبدیل شده است و مدل XV40 این خودرو نیز در بازار ایران توانست طی سال‌های اخیر به فروش خوبی دست پیدا کند. این سدان بزرگ و خانوادگی با ویژگی‌های خاص خود همواره توانسته به خوبی به نیاز مشتریان خود پاسخ دهد. در همین راستا قصد داریم شما را با مشخصات و امکانات تویوتا کمری XLE V6 مدل 2021 آشنا کنیم؛ این نسخه با قیمت 40 هزار دلار در بازار آمریکا عرضه شده است.

مشخصات تویوتا کمری XLE V6 مدل 2021

تویوتا کمری XLE V6 مدل 2021

نسل فعلی تویوتا کمری در سال 2018 معرفی شد و تاکنون توانسته جذابیت‌های ظاهری خود را با گذشت حدود 4 سال حفظ کند. در این تریم رینگ‌های آلومینیومی پره‌ای 18 اینچی به عنوان یک آپشن ارائه می‌شوند و با جزئیات کرومی بدنه در بخش پایین سپر جلو هماهنگی مناسبی دارند.

تویوتا کمری XLE V6 مدل 2021

در بخش عقب این خودرو نیز خروجی اگزوز جلب توجه می‌کند که البته زوج بودن آنها از تعداد سیلندرها در این نسخه حکایت دارند. در واقع برای بسیاری از علاقه‌مندان پی بردن به مشخصات پیشرانه با نام تریم دشوار است و به همین دلیل با تعداد اگزوزها می‌توان 4 یا 6 سیلندر بودن تریم‌های کمری را تشخیص داد.

تویوتا کمری XLE V6 مدل 2021

تویوتا کمری XLE V6 مدل 2021 به یک موتور 3.5 لیتری 6 سیلندر مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 301 اسب بخار و گشتاور 267 نیوتن‌متر را به تولید برساند. از آنجایی که مدل پایه به پیشرانه 4 سیلندر با قدرت 203 اسب بخار و گشتاور 186 نیوتن‌متر مجهز شده باید گفت تریم XLE V6 نسبت مدل پایه از قدرت و گشتاور بسیار بیشتری بهره می‌برد.

تویوتا کمری XLE V6 مدل 2021

یک گیربکس 8 سرعت اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد. گفتنی است تویوتا سامانه تمام چرخ محرک را فقط برای تریم 4 سیلندر در نظر گرفته است. همچنین استفاده از موتور تنفس طبیعی در تویوتا کمری XLE V6 باعث شده تا این خودرو سریع و خشن ظاهر شود و در جاده به خوبی بدرخشد. این خودرو به ازای هر 100 کیلومتر در شهر حدود 10.7 لیتر، در بزرگراه حدود 7.1 لیتر و به شکل ترکیبی نیز حدود 9 لیتر بنزین مصرف می‌کند.

تویوتا کمری XLE V6 مدل 2021

تویوتا برای کابین این تریم کمری از مواد اولیه با کیفیت استفاده کرده است، اما نسبت به محصولات جدید کیا و هیوندای آنچنان فناورانه محسوب نمی‌شود. برای این تریم یک نمایشگر اصلی سیستم سرگرمی 9 اینچی (برای مدل پایه 7 اینچی) در نظر گرفته شده، اما باز هم نسبت به نمایشگرهای 10.25 اینچی کیا و هیوندای بسیار کوچک است.

تویوتا کمری XLE V6 مدل 2021

همچنین یک نمایشگر 7 اینچی نیز در مقابل راننده وظیفه نمایش اطلاعات کیلومتر را بر عهده دارد. البته این خودرو قادر به پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو بی‌سیم نیست. کمری 2021 در بخش ایمنی نیز توانست 5 ستاره را از موسسه NHTSA و همچنین سطح تاپ سیفتی پلاس را از موسسه ایمنی IIHS دریافت کند. از این رو این سدان ژاپنی یک خودرو کاملا ایمن و قابل اعتماد محسوب می‌شود.

تویوتا کمری XLE V6 مدل 2021

تویوتا کمری XLE V6 مدل 2021 از امکانات ایمنی متعددی چون کروز کنترل تطبیقی، شناسایی علائم ترافیکی مسیر، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، هشدار خروج از خط، نور بالای اتوماتیک و ترمز اضطراری اتوماتیک با قابلیت تشخیص عابر بهره می‌برد.

گالری تصاویر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*