واتساپ

یک ویژگی بسیار کاربردی سرانجام به واتساپ می‌آید

واتساپ همچنان به افزودن قابلیت‌های کارآمد جدید به پیامرسان خود ادامه می‌دهد. با این قابلیت، لست سین کاربران به غریبه‌ها نمایش داده نمی‌شود.

واتساپ به دنبال افزایش هرچه بیشتر امنیت پیامرسان خود است و برنامه دارد طی یک آپدیت جدید، وضعیت لست سین کاربران را به‌صورت پیش‌فرض برای کاربران غریبه غیر قابل مشاهده کند.

با این آپدیت جدید، حتی اگر آنلاین باشید، وضعیت لست سین شما به کاربران غریبه نمایش داده نخواهد شد. تنها مخاطبان و افرادی که پیش‌تر با آن‌ها چت کرده‌اید می‌توانند لست سین شما را مشاهده کنند.

این تغییر هم‌اکنون روی برخی از حساب‌های کاربری اعمال شده و برخی از کاربران گزارش کرده‌اند که در حال حاضر توانایی مشاهده لیست سین کاربران دیگر را ندارند. البته مشخص نیست این قابلیت چه زمانی رسماً در دسترس عموم کاربران واتساپ قرار می‌گیرد.

لست سین واتساپ

علاوه بر این، واتساپ اخیراً مشغول آزمایش یک قابلیت کلیدی دیگر است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا لست سین خود را از کاربران مشخصی پنهان کنید. این قابلیت که مدت‌ها جای خالی‌اش در این پیامرسان حس می‌شد، هم‌اکنون در دسترس کاربران نسخه بتای واتساپ روی اندروید و آی او اس قرار دارد و انتظار می‌رود به‌زودی رسماً به این برنامه اضافه شود.

واتساپ مدتی است که روی بهبود هرچه بیشتر پیامرسان خود کار می‌کند و به آزمایش قابلیت‌های مختلفی می‌پردازد. پیش‌بینی می‌شود طی چند ماه آینده قابلیت‌های کاربردی متعددی مثل عدم محدودیت زمانی برای حذف پیام‌های ارسالی، پشتیبانی از چند دستگاه و لاگ‌ اوت به این پیامرسان راه پیدا کنند.