آیفون 14 پرو

مشخصات دوربین و میزان رم آیفون 14 پرو مشخص شد

به تازگی مشخصات دوربین و میزان رم آیفون 14 پرو مشخص شده است. گزارش ها نشان می دهد که سری iPhone 14 با پیشرفت های چشمگیری رونمایی خواهند شد.

در حالی که هنوز چندین ماه تا معرفی سری آیفون‌های 2022 فاصله داریم، شایعات و گزارش‌های مختلفی در مورد گوشی‌های پرچمدار اپل منتشر شده است. جدیدترین گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که آیفون 14 پرو به همراه تغییرات و پیشرفت‌های قابل توجهی روانه بازار خواهد شد.

وبسایت خبری اپل، مک رومرز (MacRumors) می‌گوید اطلاعاتی که به تازگی به بیرون درز کرده، از سوی یکی از کارگزاری‌های بین المللی اوراق بهادار بوده است.

دوربین و میزان رم آیفون 14 پرو

پیش از این یکی از تحلیلگران اپل به نام جف پو اعلام کرده بود که غول کوپرتینویی قرار است سری جدید پرچمداران خود را در سپتامبر 2022 عرضه کند. طبق گفته‌های پو آیفون 14 استاندارد و آیفون 14 پرو نمایشگری 6.1 اینچی دارند در حالی که نسخه مکس و پرو مکسِ این پرچمدار با صفحه نمایش‌های 6.7 اینچی وارد میدان خواهند شد. حالا پو در جدیدترین یادداشت خود به برخی از جزئیات آیفون 14 پرو اشاره کرده است.

آیفون 14 پرو

براساس یادداشت‌های این تحلیلگر، نسخه‌های پرو مجهز به دوربین‌های سه گانه با ترکیب 12+12+48 مگاپیکسل خواهند بود که به ترتیب از چپ به راست متعلق به دوربین عریض، فوق عریض و تله فوتو هستند. گفته‌های پو دقیقا مطابق پیش بینی‌های مینگ چی کو است که در اوایل آوریل 2021 ادعا کرده بود، آیفون 14 پرو مجهز به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری 8K است.

پو در ادامه به حافظه رم 8 گیگابایتی آیفون 14 پرو اشاره کرد. لازم به ذکر است که رم 8 گیگابایتی سری جدید ارتقای چشمگیری نسبت به حداکثر رم 6 گیگابایتی موجود در آیفون 13 پرو مکس داشته است. البته به یاد داشته باشید که اطلاعات مذکور درباره مشخصات دوربین و میزان رم آیفون 14 پرو در حد گزارشاتی تائید نشده‌اند و باید منتظر تائید بعدی آنها باشیم.

با توجه به اینکه تا عرضه سری آیفون 14 زمان زیادی باقی است، انتظار داریم اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر شود. برای آگاهی از جدیدترین اخبار پیرامون نسل جدید پرچمداران اپل با ما همراه باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*