تست مقاومت سرفیس دوئو 2

ویدیو تست مقاومت سرفیس دوئو 2 در برابر فشار، خراشیدگی و آتش

در ویدیو تست مقاومت سرفیس دوئو 2 – Surface Duo 2 میزان مقاومت گوشی اندرویدی مایکروسافت در مقابل خراشیدگی، ضربه و فشار زیاد بررسی شده است.

بررسی‌های اولیه میزان مقاومت سرفیس دوئو 2 در مقابل خط و خش و ضربه از مقاومت مناسب این گوشی در قیاس با سایر تلفن‌های همراه تاشو خبر می‌دهند. در این ویدیو با تیغه تیز کاتر، حرارت آتش و فشار زیاد به استقبال گوشی جدید مایکروسافت رفته‌اند تا سرحد مقاومت آن در برابر صدمات فیزیکی مشخص شود.

در این تست مقاومت نبرد Microsoft Surface Duo 2 با کاتر، فندک و فشار دست را مشاهده کنیم تا ببینیم برخورد یک شئ تیز یا آتش چه بلایی سر صفحه نمایش و قاب پشتی این گوشی نوآور می‌آورد. به نظر شما سوگلی مایکروسافت از این تست مقاومت جان سالم به در خواهد برد؟

ویدیو تست مقاومت سرفیس دوئو 2

همانند نسل قبل سرفیس دوئو با یک دستگاه مجهز به دو نمایشگر مواجه هستیم که می‌تواند با اجرای همزمان دو برنامه در کنار هم به کاربران در انجام چند کار کمک کند. طراحی کلی سرفیس دوئو ۲ بسیار آشنا است؛ اما مایکروسافت حالا لبه‌ها را کمی خمیده‌تر کرده و شیشه نمایشگر نیز کمی بیشتر به سمت لبه‌ها کشیده شده است.

در این گوشی مایکروسافت سخت افزار کاملا مدرنی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این اولین مشکل نسل اول سرفیس دوئو بود. حتی در روز رونمایی نیز، از لحاظ سخت افزاری از رقبای خود عقب بود؛ اما دوئو ۲ اینگونه نیست و از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888 در کنار 8 گیگ رم و باتری‌ 4449 میلی‌آمپری بهره می‌برد. همچنین شاهد پشتیبانی از شبکه 5G نیز هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*