طول عمر باتری آیفون 13

مقایسه طول عمر باتری آیفون 13 با پرچمداران قبلی اپل

در این ویدیو عملکرد و طول عمر باتری آیفون 13 – iPhone 13 با پرچمداران دو سال گذشته اپل، یعنی آیفون 12 و آیفون 11 را مقایسه کرده‌ایم.

خانواده آیفون 13 در بسیاری از زمینه‌ها نسبت به سری دوازدهم آیفون‌ها پیشرفت‌ها و تغییرات ناچیزی به خود دیده، اما بنا بر ادعای اپل ظرفیت و بازدهی باتری این گوشی‌ها در قیاس با پرچمداران پیشین اپل پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.

در این بررسی آیفون 13 عملکرد بهتری نسبت به آیفون‌های 12 و 11 از خود برجای می‌گذارد. گوشی جدید اپل موفق می‌شود در استفاده مداوم و روشن بودن پیوسته صفحه نمایش، 8 ساعت و 42 دقیقه دوام بیاورد. این در حالی‌ست که آیفون 11 تنها 7 ساعت 28 دقیقه از دور خارج شده و آیفون 12 نیز پس از 8 ساعت و 23 دقیقه خاموش می‌شود. در پایین می‌توانید نسخه ویدیویی و کامل این تست را مشاهده کنید.

بررسی طول عمر باتری آیفون 13

به غیر از نسخه استاندارد آیفون 13، بررسی‌ها از عملکرد چشمگیر باتری آیفون 13 پرو مکس نیز حکایت دارند. کاربرانی که از آیفون 11 به قبل به این گوشی مهاجرت کنند متوجه پیشرفت باتری نسخه پرو مکس پرچمدار سال 2021 اپل خواهند شد. با توجه به برخی تست‌ها طول عمر باتری iPhone 13 Pro Max در استفاده عادی و روزمره نزدیک به 14 ساعت است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*