سری گلکسی نوت

آیا سامسونگ تولید سری گلکسی نوت را متوقف خواهد کرد؟

طی ماه‌های اخیر شایعات و گمانه‌زنی‌هایی پیرامون توقف تولید سری گلکسی نوت توسط سامسونگ به گوش می‌رسد و در این ویدیو به بررسی این گزارشات ضد و نقیض پرداخته‌ایم.

خبرگزاری رویترز چند ماه قبل در گزارشی مدعی شده بود سامسونگ به زودی خط تولید سری نوت را تعطیل خواهد کرد و قابلیت‌های خاص این گوشی‌ها مثل قلم اِس پِن به گلکسی اس‌ها می‌رسند. هرچند یکی از مقامات ارشد سامسونگ در واکنش به این گزارش اعلام کرد شاید دیگر محصولات این کمپانی چند مورد از ویژگی‌های گلکسی نوت را به ارث ببرند؛ ولی این به معنای پایان کار برای سری نوت نیست، اما گزارشات جدید ادعای رویترز را تایید می‌کنند.

سال 2021 سامسونگ به دلیل کمبود تراشه از ساخت گلکسی نوت 21 منصرف شد، اما کره‌ای‌ها وعده دادن سال 2022 دوباره این گوشی‌ها را به بازار بازگردانند، اما یک افشاگر سرشناس و قابل اعتماد به نام فِرانت‌تورن (FrontTron) در ابتدای مهرماه اعلام کرد سال آینده میلادی هم خبری از خانواده گلکسی نوت نخواهد بود.

وقتی قرار نیست برای دو سال پیاپی شاهد عرضه گلکسی نوت باشیم و از سویی دیگر، بزرگ‌ترین خصیصه این سری یعنی قلم اس پن به خانواده گلکسی اس خواهد آمد، این فرضیه که سری Galaxy Note احتمالاً برای همیشه از بازار کنار می‌رود، چندان عجیب و دور از ذهن نیست.

نظر شما در این باره چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*