تماشا کنید : مایکروسافت ۵ تبلیغ تلویزیونی برای ویندوز ۱۰ منتشر کرد

کمپانی مایکروسافت در تاریخ ۲۹ جولای (۹ روز دیگر) سیستم عامل ویندوز ۱۰ را رسما منتشر خواهد کرد.به همین مناسبت این کمپانی چند تبلیغ تلویزیونی برای نسخه جدید سیستم عامل خود منتشر کرده که در ادامه با هم تماشا خواهیم کرد.

شرکت‌های فناوری در زمان عرضه محصولات جدید و متمایز تمامی تلاش خود را برای تبلیغ و معرفی این محصولات به بازار بکار می‌گیرند. مایکروسافت نیز قصد دارد عرضه سیستم عامل جدید خود را با یک طوفان رسانه‌ای چند میلیون دلاری همراه کند. محوریت اصلی تبلیغات جدید این شرکت مبتنی بر افرادی است که “تفاوت ایجاد می‌کنند”.

مایکروسافت در اولین آگهی‌های تبلیغاتی خود برای ویندوز ۱۰ از قدرت اثرگذار نوزادان استفاده کرده است. مایکروسافت در این ۵ ویدیوی تبلیغاتی جدید، کودکان و نوزادان  کشورهای سراسر جهان را در حالات مختلف نمایش داده و عنوان می‌کند که این کودکان زندگی راحت‌تری خواهند داشت زیرا “همراه با ویندوز ۱۰ رشد می‌کنند”.

به گفته مایکروسافت “این کودکان نیازی به حفظ کردن پسورد یا نگرانی درباره مسائل امنیتی نخواهند داشت”. مایکروسافت در بخش دیگری از تبلیغات عنوان می کند که کودکان می‌توانند با “لبخند زدن” وارد سیستم خود شوند و “تمامی صفحات نمایش لمسی خواهند بود. این شرکت قصد دارد به جای عرضه ویندوز ۱۱ طی ۵ سال آتی، ویندوز ۱۰ را متناسب با رشد و پیشرفت کودکانی که در این تبلیغ نشان داده می‌شوند، ارتقا دهد.

در این تبلیغ ها به این موضوع اشاره می شود که در آینده نیازی نیست حتی به رایانه ی خود دست بزنیم و می توانیم تنها با صحبت کردن با آن، می توانید از آن بخواهید تا برای شما آواز بخواند، در اطلاعاتمان جستجو کند و یا یک جوک تعریف کند.حتی در تبلیغات مشخص تری که نوآوری های ویندوز ۱۰ به صورت گسترده تری پوشش داده می شود نیز این قضیه صدق می کند. در یکی از این آگهی ها از کرتانا به عنوان “دستیاری که همه چیز را در خصوص خنده ی یک کودک در هنگام لی لی بازی کردن می داند” یاد می شود.

در ادامه شما را به دیدن این ۵ ویدیوی تبلیغاتی برای ویندوز ۱۰ دعوت می کنیم :

آینده همین حالا شروع شده است

نگران پسورد ها نباشید ، با لبخند وارد شوید !

دستیار خصوصی شما

راه های انسانی بیشتر برای دسترسی به وب

آینده همین حالا شروع شده است ( گزیده ای از هر ۴ تبلیغ )

تبلیغ و ترویج ویندوز ۱۰ برای مصرف‌کنندگان کار چندان دشواری نخواهد بود زیرا مایکروسافت در طراحی این سیستم عامل جدید از رابط کاربری ویندوز ۸ چندان فاصله نگرفته است. علاوه بر این امکان بروزرسانی رایگان به ویندز ۱۰ برای کاربران ویندوز ۷ و ویندوز ۸.۱ نیز یکی دیگر از دلایل محبوبیت این پلتفرم در میان کاربران خواهد بود.

این تبلیغ ها از روز دوشنبه در سراسر شبکه های تلویزیونی آمریکا پخش خواهند شد. همچنین این تبلیغ ها در روز ۷ مرداد و قبل از هر منطقه ی دیگری، در کشور های انگلستان، فرانسه، ژاپن، استرالیا و آلمان پخش خواهند شد.

بدون شک ویندوز ۱۰ فصل جدیدی از تعاملات را برای انسان و تکنولوژی رقم خواهد زد. اگر گذشته را مرور کنیم موارد خوبی را از تجربه مایکروسافت در این زمینه خواهیم یافت برای مثال ویندوز XP که در زمان خود غوغا به پا کرد و چیزی کمتر از یک انقلاب نرم افزاری نبود. ما کاربران امروزی که در آستانه ورود به فصل و فضای جدیدی در دنیای تکنولوژی و رایانه ای هستیم، مطمئنا سال ها بعد خاطره ای خوشی از این دوران در سر خود خواهیم داشت و ویندوز ۱۰ را نیز به مانند ویندوز XP و بسیاری موارد دیگر به نیکی یاد خواهیم کرد. آن روز با کمی تامل خواهیم دید که تاثیر این سیستم عامل بر زندگی بشر تا چه حدی بوده است.

نسخه نهایی سیستم عامل جدید مایکروسافت در تاریخ ۲۹ جولای در اختیار کاربران ویندوز اینسایدر و متعاقباً سایر کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*