بهترین خودروهای شاسی بلند

جدال غول ها؛ مقایسه ویدیوی 5 شاسی بلند مطرح بازار جهان

در این ویدیو شاهد رقابت بهترین خودروهای شاسی بلند سال 2021 با یکدیگر هستیم؛ از نسل جدید تویوتا تاندرا تا فورد رپتور.

خودروهای شاسی بلند با ظاهر تهاجمی و موتورهای قدرتمندشان همواره از بهترین اتومبیل‌های بازار بوده‌اند. در این ویدیو پنج مورد از بهترین خودروهای شاسی بلند جهان، یعنی فورد رپتور، تویوتا تاندرا، نیسان فرانتیر، فورد موریک و هیوندای سانتاکروز در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند تا ببینیم بهترین و قدرتمندترین شاسی بلند حال حاضر دنیا کدام است.

در این رقابت ابتدا ماشین‌های کوچیک‌تر یعنی موریک و سانتاکروز باهم رقابت می‌کنند و برنده جدال آن‌ها با نیسان فرانتیر که یک تراک سایز متوسط به‌شمار می‌رود، مسابقه خواهد داد و در ادامه برنده با تاندرا و در نهایت با فورد رپتور رقابت پایانی را برگزار می‌کنند.

تویوتا تاندرا 2022 در اواخر شهریورماه معرفی شد و کمپانی ژاپنی تویوتا سعی دارد با این اتومبیل زیبا و قدرتمند سهم بیشتری از بازار پیکاپ‌های آمریکا را به دست آورد و در مقابل کمپانی‌های فورد و شورلت قد علم کند. از آن‌سو محصول جدید فورد هم با موتور 3.5 لیتری V6 اکوبوست و توانایی تولید 450 اسب بخار قدرت و 690 نیوتن متر گشتاور یک پیکاپ تمام‌عیار برای علاقه‌مندان آفرود به‌شمار می‌رود و به همین خاطر نبرد نفس‌گیر این اتومبیل‌های آمریکایی و ژاپنی بسیار جذاب است.