هواوی واچ دی

قیمت و تصاویر باکیفیت ساعت هوشمند هواوی واچ دی منتشر شد

تصاویر باکیفیتی از ساعت هوشمند هواوی واچ دی به همراه برچسب قیمت آن منتشر شد. ساعت Huawei Watch D در تاریخ دوم دی ماه (23 دسامبر) معرفی می‌شود.

واضح است که هواوی خودش را آماده برگزاری یک رویداد بزرگ در دوم دی ماه (23 دسامبر) می‌کند. انتظار می‌رود این کمپانی از یک گوشی ویژه به نام Huawei P50 Pocket و یک گوشی تاشو دیگر به نام Huawei Mate V در این رویداد پرده بردارد. احتمالاً لپ تاپ میت بوک ایکس پرو به همراه معرفی یک جفت عینک هوشمند هم بخشی از این رویداد باشند. اما به جز این محصولات، هواوی قصد دارد از ساعت هوشمند جدیدی به نام هواوی واچ دی نیز پرده برداری کند.

قیمت هواوی واچ دی

تاکنون اطلاعات مختلفی از این اسمارت واچ به بیرون درز کرده است. به طور مثال ویدیویی منتشر شد که نحوه محاسبه فشار خون توسط ساعت هواوی واچ D را به نمایش می‌گذاشت. کمی قبل‌تر از آن هم نخستین تصاویر هواوی واچ D منتشر شدند که در گجت نیوز مشاهده کردید. اما هنوز رندرهای باکیفیتی از این ساعت هوشمند به بیرون درز نکرده است. اکنون تصاویر تبلیغاتی یک فروشگاه اینترنتی به نام vmall.com منتشر شده که قیمت هواوی واچ D را فاش می‌کند. ظاهراً این ساعت هوشمند با قیمت 2،998 یوان چین عرضه خواهد شد که اگر آن را به دلار تبدیل کنیم، حدوداً به 470 دلار می‌رسد.

هواوی واچ دی

این تصاویر اطلاعات خاص دیگری را نشان نمی‌دهند، ولی ما می‌دانیم که Watch D به چه امکاناتی مجهز است و با لوازم جانبی همراه خودش می‌تواند ویژگی انقلابی اندازه‌گیری فشار خون را در اختیار کاربران بگذارد. این برجسته‌ترین قابلیتی است که مشتریان را ترغیب به خرید ساعت هواوی واچ دی می‌کند.

هواوی واچ دی

به لطف افشاگری یک کاربر، ما اکنون می‌دانیم که این ویژگی به کمک یک بند بادی که در داخل بند ساعت قرار می‌گیرد و به بدنه ساعت می‌چسبد و حتی در دو اندازه مختلف نسبت به ابعاد ساعت شما موجود است، کار می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*