تصویر گوشی تاشو هواوی Mate V

اولین تصویر گوشی تاشو هواوی Mate V ، رقیب سرسخت گلکسی Z Flip 3 منتشر شد

نخستین تصویر از گوشی تاشو هواوی Mate V منتشر شد. گوشی منعطف میت وی هواوی، رقیب سرسختی برای گوشی گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ خواهد بود.

بعد از عرضه دو نسخه متفاوت از هواوی میت ایکس، گوشی پرچمدار تاشو جدید هواوی با نام هواوی Mate V آماده رونمایی است. امروز رندری از این گوشی جذاب در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده که جالب توجه است.

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، این گوشی به دو نمایشگر بالایی و پایینی مجهز شده که به طرف داخل تا می‌شوند تا این گوشی ظاهری مثل گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ داشته باشد. وقتی گوشی در حالت تانشده قرار بگیرد ، کاملاً شبیه به یک گوشی معمولی است؛ فقط کمی جمع و جورتر به نظر می‌رسد.

تصویر گوشی تاشو هواوی Mate V

قاب پشتی گوشی هواوی میت وی وارث طراحی دوربین‌های سری هواوی پی 50 است که توسط گروه لنز Xing Yaohuan طراحی شده بود. اما درست در زیر این نمایشگر، یک قسمت هم اندازه با جزیره دوربین‌ها دیده می‌شود که ظاهراً مربوط به نمایشگر ثانویه گوشی است.

اخبار شنیده شده حاکی از آن است که گوشی تاشو Mate V ماه جاری میلادی رونمایی خواهد شد. با توجه به قیمت بسیار بالای تولید صفحات نمایشگر تاشو، بعید به نظر می‌رسد قیمت این گوشی کمتر از 10 هزار یوان چین باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*