گوشی شیائومی میکس فولد 2 / می میکس فولد

مشخصات گوشی شیائومی میکس فولد 2 لو رفت

شيائومی قصد دارد گوشی تاشو دیگری را با نام Xiaomi Mix Fold 2 روانه بازار کند. بیایید نگاهی به ویژگی‌ها و مشخصات گوشی شیائومی میکس فولد 2 بیندازیم.

با وجود اینکه هنوز به صورت رسمی وجود گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 2 تایید نشده است؛ اما شاهد لو رفتن مشخصات و جزئیات کلیدی این گوشی در سطح اینترنت هستیم. اوایل سال جاری بود که شیائومی از اولین گوشی تاشو خود با نام می میکس فولد رونمایی کرد و مستقیما وارد رقابت با سامسونگ و هواوی در این عرصه شد.

مشخصات و ویژگی‌های گوشی شیائومی میکس فولد 2

گوشی شیائومی میکس فولد 2 / می میکس فولد

شیائومی در دوربین این گوشی از فناوری لنز مایع استفاده کرده بود که می‌توانست عملکردی شبیه به چشم انسان داشته باشد و فاصله‌های کانونی مختلفی را در اختیار کاربر قرار دهد. گوشی Mi Mix Fold به یک نمایشگر داخلی غول پیکر ۸.۱ اینچی و نمایشگر بیرونی ۶.۵۲ اینچی مجهز شده بود و قدرت پردازشی خود را نیز از تراشه اسنپدراگون 888 تامین می‌کرد.

اما متاسفانه با وجود مشخصات خوب، این گوشی در بازار های بسیار کمی عرضه شد و خیلی از طرفداران شیائومی از استفاده از آن باز ماندند. حالا شاهد انتشار خبر خوبی برای این دسته از افراد هستیم. شرکت چینی می‌خواهد سال آینده از نسل دوم گوشی تاشو خود با نام میکس فولد 2 رونمایی کند.

با توجه به اینکه نسل اول این گوشی در فروردین ماه معرفی شده بود،‌ احتمالا میکس فولد 2 نیز امسال در همان حوالی رونمایی شود. گوشی تاشو شیائومی دارای شماره مدل 22061218C است و تاییده‌های مختلف نشان می‌دهد که از نمایشگر ساخت سامسونگ با رفرش ریت بالا در آن استفاده خواهد شد.

گوشی شیائومی میکس فولد 2 / می میکس فولد

گوشی شیائومی می میکس فولد

همچنین در نمایشگر این گوشی از فناوری UTG (شیشه فوق نازک)‌ شیائومی نیز استفاده خواهد شد که سبب افزایش استحکام و انعطاف‌پذیری خواهد شد. صفحه نمایش این گوشی از نوع امولد خواهد بود و ۸.۱ اینچ است. گفته می‌شود که شیائومی از لولا بهبود یافته و طراحی جدید و خاصی در این گوشی استفاده کرده است.

قدرت مورد نیاز این دستگاه توسط تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 تامین خواهد شد و احتمالا شاهد به‌کارگیری نسخه بهبود یافته چیپست پردازش تصویر اختصاصی Xiaomi Surge C1 نیز باشیم. همچنین در دل این گوشی یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وجود خواهد داشت که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

گوشی شیائومی میکس فولد 2 از دوربین زیر نمایشگر نیز بهره خواهد برد تا از سایر گوشی‌های پیشرو چیزی کم نداشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*