اپل آيپد پرو 2022

تصاویر اپل آيپد پرو 2022 منتشر شد؛ یک آیفون 13 پرو در قامت تبلت

قوی‌ترین تبلت‌های اپل به سری iPad Pro تعلق دارند. حالا شاهد انتشار تصاویر اپل آيپد پرو 2022 هستیم که شباهت زیادی به آيفون 13 پرو دارد.

بر اساس گزارشات پیشین، اپل قصد دارد در سال 2022 از سه مدل آيپد جدید رونمایی کند و از میان آنها سری پرچمدار آيپد پرو بیشترین توجه را به خود اختصاص داده است. گفته شده بود که تبلت iPad Pro 2022 با تغییرات جدیدی در طراحی از جمله حاشیه‌های باریک‌تر همراه خواهد شد. حالا تصاویر اپل آیپد پرو 2022 منتشر شده که طراحی این دستگاه را به خوبی نشان می‌دهند.

تصاویر اپل آيپد پرو 2022

اپل آيپد پرو 2022

با توجه به رندر‌های منتشر شده می‌توان متوجه شد که آیپد پرو سال آينده از حاشیه‌های باریک‌تری برخوردار است؛ اما متاسفانه شاهد حضور ناچ در آن هستیم که قطعا خوشایند بسیاری از کاربران نخواهد بود. بسیاری از طرفداران اپل از ناچ در آيفون انتقاد می‌کردند و حالا که قرار است ناچ از برخی آيفون‌های سال آينده حذف شود، شاهد اضافه شدن آن به سری آيپد هستیم.

البته نکات مثبتی نیز وجود دارند. مثلا در مقایسه با آيفون 13 پرو، اپل می‌خواهد از اولد دو لایه در آيپد پرو 2022 استفاد کند که امکان افزایش چشمگیری در روشنایی و استحکام نمایشگر را فراهم می‌کند. همچنین نمایشگر آيپد پرو همچنان از فناوری LTPO با رفرش ریت تطبیقی ۱۲۰ هرتز استفاده خواهد کرد.

اپل آيپد پرو 2022

در رابطه با طراحی باید گفت که آيپد پرو سال 2022 ظاهر نسبتا ساده‌ای دارد. به طور کلی بدنه و ماژول پشتی دوربین شبیه آيفون 13 پرو شده است. اگر بخواهیم راحت‌تر بگوییم آیپد پرو 2022 همان آيفونی است که کشیده شده.

در طول چند سال گذشته اپل از راهکار‌های مختلفی برای بهبود طراحی و بدنه آيپد استفاده کرده است و حالا نیز گزارشی جدید ادعا می‌کند که این شرکت در حال بررسی آلیاژ تیتانیوم برای بدنه آيپد‌های جدید است. آلیاژ جدید جایگزین فریم آلومینیومی آيپد‌ها خواهد شد.

اخیرا اپل پتنت‌های زیادی را در رابطه با قاب ساخته شده از آلیاژ تیتانیوم ثبت کرده است و به همین خاطر این احتمال وجود دارد که در آينده نزدیک شاهد استفاده از آن در مک‌ بوک، آيپد و آيفون باشیم. آلیاژ تیتانیوم در مقایسه با فولاد ضد زنگ استحکام بیشتری دارد و در برابر خط و خش نیز مقاوم‌تر است.

اپل آيپد پرو 2022

البته همین استحکام بالا نیز برای اپل دردسر ساز شده و شرکت آمریکایی مجبور شده به پروسه‌های شیمیایی پیشرفته‌ای برای شکل دادن، نقش انداختن و دادن ظاهری جذاب به آن روی بیاورد. هرچند که این تنها تغییر پیش رو نیست و اپل در حال کار روی پوشش اکسید خاصی برای برطرف کردن مشکل جذب اثر انگشت نیز هست.

گفته می‌شود که نسل جدید آیپد از این فناوری‌های جدید بهره خواهد بود؛ اما به خاطر پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، شاهد استفاده از آنها در اپل آيپد پرو 2022 نخواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*