گوشی فیلیپس PH1

گوشی فیلیپس PH1 معرفی شد

کمپانی فیلیپس به تازگی از گوشی فیلیپس PH1 خود رونمایی کرده است. در ادامه با مشخصات فنی، قیمت و امکانات گوشی Philips بیشتر آشنا شوید.

امروز گوشی جدید فیلیپس PH1 در چین رونمایی شده؛ گوشی جدیدی که آخرین تلاش‌های این کمپانی برای عرضه یک اسمارت فون ارزان قیمت با مشخصات فنی نسبتاً پایین است. چنین گوشی‌هایی امروزه کمتر دیده می‌شوند چرا که جای خود را به میان رده‌های خوش قیمت چینی داده‌اند.

فیلیپس PH1 ارزان قیمت از راه رسید

فیلیپس PH1 به همراه یک صفحه نمایش 6.5 اینچی با وضوح HD+ و ناچ قطره‌ای برای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی می‌آید. در پنل پشتی دو حلقه دوربین وجود دارد که یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک لنز عمق سنج 2 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

فیلیپس جدید با همان تراشه Unisoc Tiger T310 روانه بازار خواهد شد؛ چیپستی که پیش‌تر از آن در فیلیپس PH2 به کار رفته بود. میزان حافظه رم این گوشی 4 گیگابایت است و در سه نسخه حافظه داخلی 32، 64 و 128 گیگابایتی عرضه می‌شود.

گوشی فیلیپس PH1

انرژی مورد نیاز گوشی جدید کمپانی فیلیپس را یک باتری 4700 میلی‌آمپری تامین می‌کند اما متاسفانه خبری از شارژر سریع نیست. در قسمت پایینی گوشی هم یک پورت USB C و جک هدفون دیده می‌شود.

قیمت Philips PH1 از 78 دلار برای نسخه 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی شروع می‌شود و نسخه نهایی آن با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 120 دلار قیمت گذاری شده است. این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز وارد بازار خواهد شد.