یلدای 1400

ایرانسل هدایای ویژه ای برای یلدای 1400 به مشترکان خود می‌دهد

ایرانسل به مناسبت یلدای 1400 هدایای ویژه ای مانند بسته اینترنت، مکالمه رایگان و هدایای تکان شگفت انگیز را به مشترکان خود ارائه می‌دهد.

جزئیات هدایای دیجیتالی ویژه ایرانسل برای شب یلدای 1400 اعلام شد. ایرانسل به مناسبت این شب، هدایایی مانند بسته هدیه 2 گیگابایتی اینترنت داخلی، مکالمه رایگان ایرانسلی و هدایای ویژه تکان شگفت انگیز ایرانسل من را به مشترکان خود ارائه می‌دهد. علاوه بر این، برنامه ویژه‌ای در این شب با حضور هنرمندان محبوب در صفحه اینستاگرام ایرانسل پخش خواهد شد.

روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد امسال در شب یلدا به عنوان طولانی‌ترین شب سال 1400، مردم کشورمان به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور مقابله با ویروس کرونا، دور از یکدیگر و از طریق ارتباطات دیجیتال در کنار هم خواهند بود. ایرانسل هم به همین منظور، هدایای دیجیتالی ویژه‌ای را برای مشترکان خود در نظر گرفته که در ادامه می‌توانید از جزئیات آنها مطلع شوید.

هدایای ایرانسل برای شب یلدای 1400

بسته هدیه دو گیگابایتی اینترنت داخلی

همه مشترکان ایرانسل می‌توانند در روزهای 30 آذر و 1 دی 1400، یک بسته هدیه 2 گیگابایتی اینترنت داخلی را دریافت کنند. برای دریافت این بسته باید کد دستوری ستاره 5 مربع (#5*) را شماره گیری کنید یا به اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه نمایید. این بسته تا پایان روز فعالسازی اعتبار دارد و هر مشترک ایرانسل فقط یک بار می‌تواند آن را فعال کند.

با 4 دقیقه مکالمه ایرانسلی، 40 دقیقه بعدی را رایگان صحبت کنید

در روزهای 30 آذر و 1 دی 1400، طرح هدیه مکالمه ایرانسلی برای مشترکان فعال می‌شود. مشترکان ایرانسل با شماره گیری کد دستوری #2*1*4444* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من می‌توانند این طرح را فعال کنند و پس از 4 دقیقه مکالمه ایرانسلی، 40 دقیقه بعدی مکالمه را به صورت رایگان صحبت کنند. این طرح برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل ارائه می‌شود و امکان فعال سازی و استفاده از آن از بامداد 30 آذر 1400 تا ساعت 23:59 اول دی ماه فراهم خواهد بود.

هدایای ویژه تکان شگفت انگیز ایرانسل من

ایرانسل مثل سال‌های قبل، هدایای ویژه‌ای را در بخش تکان شگفت انگیز اپلیکیشن ایرانسل من به مشترکان خود ارائه می‌دهد. تکان شگفت انگیز ایرانسل من در روز 30 آذر 1400 به 1400 کاربر ایرانسلی، 40 گیگابایت اینترنت هدیه می‌دهد. تمام مشترکان سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل قادر خواهند بود از بامداد 30 آذر 1400 تا ساعت 23:59 این روز، به بخش تکان شگفت انگیز اپلیکیشن ایرانسل من بروند و با تکان دادن گوشی، شانس خود را برای دریافت این بسته هدیه 40 گیگابایتی امتحان کنند.

این بسته تا 24 ساعت پس از فعالسازی اعتبار خواهد داشت و هر کاربر فقط یک بار شانس دریافت آن را دارد. برای رفتن به بخش تکان شگفت انگیز به صفحه اصلی اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کنید.

ویژه برنامه شب یلدای 1400 در صفحه اینستاگرام ایرانسل

ایرانسل ویژه برنامه «یلدا با ایرانسل» را به مناسبت شب یلدای 1400 در صفحه اینستاگرام خود پخش می‌کند. کامران تفتی این برنامه را اجرا خواهد کرد و بخش‌هایی مانند موسیقی، بازی، خاطره‌گویی و دورهمی را در آن مشاهده می‌کنید. بازیگران و چهره‌های معروف با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در این ویژه برنامه حضور خواهند داشت.

ویژه برنامه یلدا با ایرانسل با حضور بازیگرانی مانند شبنم فرشادجو، نسیم ادبی، عباس غزالی و نیما رئیسی و با اجرای کامران تفتی، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و اطمینان از واکسیناسیون کامل عوامل و مهمانان تهیه شده و پخش می‌شود. این ویژه‌برنامه شامل چند قسمت متفاوت با آیتم‌های جذاب است و از 30 آذر 1400 در چند شب متوالی از طریق صفحه رسمی اینستاگرام ایرانسل پخش خواهد شد.

ایرانسل در سال‌های قبل هم در شب یلدا، نمایش‌های اینستاگرامی مرتبط را برای اولین بار تهیه و پخش کرد که استقبال مخاطبان را به همراه داشت؛ تا جایی که در سال‌های بعد، سایر برندها نیز برنامه‌های مشابهی را با همین رویه تهیه و منتشر کردند. برای تماشای ویژه برنامه یلدای 1400 ایرانسل با عنوان «یلدا با ایرانسل» به صفحه رسمی اینستاگرام این اپراتور با نام کاربری irancell@ مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*