بسته هدیه همراه اول

بسته هدیه همراه اول برای شب یلدا + آموزش فعال سازی

همراه اول به مناسبت شب یلدا بسته هدیه‌ای را برای مشترکان خود در نظر گرفته است. نحوه فعال‌سازی بسته هدیه همراه اول در ادامه آورده شده است.

اپراتور همراه اول هر ساله به مناسبت شب یلدا، اینترنت و اعتبار مکالمه رایگان برای مشترکان خود تدارک می‌بیند. امسال نیز هدیه همراه اول کاملا رایگان نیست؛ مشترکان همراه اول می‌توانند با پرداخت مبلغ ناچیزی اقدام به فعال‌سازی هدیه شب یلدای خود کنند.

بسته هدیه همراه اول

لازم به ذکر است که بسته‌های ترکیبی همراه اول با تخفیف ۵۰ درصدی عرضه خواهد شد. مشترکان می‌توانند بسته یک ساعته مکالمه رایگان مخصوص شب یلدا + ۱ گیگ اینترنت را با پرداخت ۵ هزار تومان فعال کنند. همچنین بسته اینترنت یک روزه شامل سه ساعت مکالمه رایگان مخصوص شب یلدا + سه گیگ اینترنت نیز با قیمت ۱۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

نحوه فعال‌سازی بسته هدیه همراه اول برای شب یلدا

برای دریافت و فعال‌سازی اینترنت و مکالمه رایگان همراه اول ویژه شب یلدا باید کد دستوری #67*100* شماره‌گیری کنید و فرآیند خرید بسته ترکیبی را طی کنید با پرداخت هزینه بسته اینترنت روی سیم‌کارت همراه اول شما فعال‌سازی می‌شود. لازم به ذکر است که به منظور دریافت و فعال‌سازی بسته هدیه همراه اول تا ساعت ۲۳:۵۹ روز دوشنبه ۱ دی مهلت خواهید داشت.