همراه اول

مدیرعامل مخابرات ایران از همراه اول بابت راه‌اندازی مرکز تحقیق و توسعه تقدیر کرد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با حضور در اولین روز از نمایشگاه ایران تلکام 2021 از اپراتور همراه اول بابت راه‌اندازی مرکز تحقیق و توسعه تقدیر کرد.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه‌حل‌های نوآورانه یا ایران تلکام 2021 از روز 2 دی 1400 به صورت رسمی پس از دو سال تعویق به دلیل شیوع کرونا آغاز به کار کرد. مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز با حضور در سالن 8-9 محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از غرفه اپراتور همراه اول بازدید به عمل آورد.

تقدیر از همراه اول بابت راه‌اندازی مرکز تحقیق و توسعه

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران پس از بازدید از غرفه همراه اول، از اقدام این اپراتور برای راه‌اندازی مرکز تحقیق و توسعه تقدیر کرد. این مرکز با هدف تحقیق، توسعه، نوآوری و حمایت از فناوری‌های نوین و بومی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تاسیس شده و علاوه بر پاسخگویی به نیاز گروه همراه اول به دنبال تحقق اهدافی چون خودکفایی، استقلال فنی و تخصصی است. این مرکز طی 1.5 سال از فعالیت خود موفق شد قرارداد بومی‌سازی و تولید داخلی را با شرکت‌های مختلف داخلی در حوزه آنتن به ارزش بیش از 1200 میلیارد تومان به امضا برساند.

گفتنی است همراه اول در نمایشگاه ایران تلکام 2021 در غرفه 38 سالن ۸-۹ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت ۸ تا ۱۵ میزبان مراجعه‌کنندگان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*