حراج شماره های رند

همراه اول در اولین روز نمایشگاه ایران تله کام از سامانه جدید حراج شماره های رند رونمایی کرد

همزمان با اولین روز نمایشگاه ایران تله کام 1400، سامانه جدید حراج شماره های رند همراه اول رونمایی شد. در ادامه با جزئیات این سامانه آشنا می‌شویم.

همراه اول به اصول و ساختار ارزشی پایبند است که ارائه و انجام خدمات آسان و در دسترس برای عموم متقاضیان شماره‌های رند، یکی از این اصول محسوب می‌شود. اکنون و همزمان با اولین روز نمایشگاه ایران تله کام 1400، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرده است که شماره های رند همراه اول از طریق برگزاری حراج برای عموم متقاضیان و به صورت اینترنتی از آدرس rond.mci.ir واگذار می‌شوند.

سامانه جدید حراج شماره های رند همراه اول همزمان با شروع بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل‌های نوآورانه موسوم به ایران Telecom 2021 رونمایی شده است. متقاضیان برای شرکت در این حراج باید شرایط و ضوابط مربوط به شرکت در حراج را تایید کرده و با ورود اطلاعات خواسته شده به صورت درست و شناسنامه‌ای در سامانه مذکور، برای واریز آنلاین رقم ودیعه معادل 20 درصد قیمت پایه شماره تلفن همراه مد نظر، اقدام کنند.

قوانین حراج شماره های رند همراه اول

اعتبار زمانی هر حراج به دو شرط برقرار می‌شود که حتما باید این شروط برقرار باشد تا حراج به پایان برسد. شرط اول این است که زمان قانونی حراج به پایان برسد که این زمان برای هر حراج تغییر می‌کند. زمان قانونی هر حراج در زمان شروع آن اعلام خواهد شد. شرط دوم هم این که از آخرین پیشنهاد قیمت برای یک شماره رند باید هشت ساعت بگذرد. اگر پیشنهاد جدیدی قبل از پایان مدت زمان حراج اعلام شود، زمان حراج برای یک دوره هشت ساعته دیگر تمدید خواهد شد.

در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل‌های نوآورانه موسوم به ایران تله کام 2021 شرکت همراه اول حضور پررنگی دارد و در غرفه 38 سالن 8-9 محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران از ساعت 8 تا 15 از بازدیدکنندگان میزبانی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*