غرفه ایرانسل

در اولین روز نمایشگاه تله کام چه اتفاقاتی در غرفه ایرانسل افتاد؟

در این مطلب، اتفاقاتی که در اولین روز نمایشگاه تله کام 1400 در غرفه ایرانسل رخ داد را بررسی می‌کنیم تا ببینیم این شرکت چه برنامه‌هایی برای این رویداد مهم دارد.

نمایشگاه تله کام ۱۴۰۰، صبح روز گذشته رسما آغاز به کار کرد. ایرانسل با شعار «نبض زندگی دیجیتال» در این رویداد شرکت کرده و جدیدترین محصولات و خدمات خود را در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار داده است.

روز گذشته پنجشنبه ۲ دی 1400، نمایشگاه تله کام رسما افتتاح شد و فعالان عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات، دانشجویان، جوانان و پیشکسوتان، استارتاپ‌ها و همچنین علاقه‌مندان به جدیدترین فناوری‌های ارتباطی در غرفه ایرانسل حاضر شدند.

غرفه ایرانسل در نمایشگاه تله کام 1400

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی ایران تله کام 1400 از روز 2 تا 5 دی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و ایرانسل به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در سالن هشت این نمایشگاه حاضر شده است. ایرانسل در این رویداد مهم، جدیدترین محصولات و خدمات خود را در زمینه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نوآوری و تحول دیجیتال و راهکارهای سازمانی به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.

نمایشگاه ایران تله کام 1400 یا بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل‌های نوآورانه در صبح دیروز پنجشنبه دوم دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران افتتاح شد و شرکت‌های بزرگ ارتباطی کشور مثل ایرانسل و همچنین فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در آن حاضر می‌شوند.

ایرانسل که رکورد سرعت اینترنت کشور را در اختیار دارد و نخستین ارائه دهنده نسل پنجم تلفن همراه یا 5Gدر ایران است، جدیدترین محصولات و خدمات خود در زمینه زندگی دیجیتال، ایجاد زنجیره خدمات دیجیتال برای توانمندسازی کسب و کارهای نوپا از جمله سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، بازار دیجیتال تبادل API یلوهاب (Y’ello Hub)، راهکار دیجیتال خدمات تبلیغاتی یلوادوایز (Y’ello Adwise)، پلتفرم آموزش آنلاین داناپلاس و راهکارهای هوشمند مبتنی بر کلان‌داده را در این نمایشگاه بین‌المللی ارائه می‌کند.

مجموعه ایرانسل لبز هم در این رویداد، همایش تخصصی «تاثیرات نسل پنجم موبایل یا 5G بر فناوری اطلاعات و کسب و کارهای دیجیتال» را برگزار می‌کند و حول سه محور تحول دیجیتال از رویا تا واقعیت، 5G پیشرانی قدرتمند برای ارائه خدمات اینترنت اشیا و نقش شبکه‌های 5G در اقتصاد و کسب و کار در آن حاضر است. این همایش، امروز جمعه سوم دی ماه از ساعت 10 صبح تا 12 ظهر در سالن همایش شماره یک نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود. ایرانسل در حال حاضر 8 سایت تجاری نسل 5 در کشور دارد و از این نظر رکورد سرعت و تعداد سایت‌های تجاری 5G در کشور را در اختیار دارد.

غرفه ایرانسل

از دیگر بخش‌های غرفه ایرانسل در این نمایشگاه می‌توان به اقداماتی در راستای هوشمندسازی و دیجیتالی کردن فرایندهای ارتباط با مشتریان مانند سامانه پاسخگویی هوشمند آواتار، سیم کارت های ایرانسل با پیش شماره جدید 0900، فروشگاه اینترنتی ایرانسل، پرتال مزایده شماره‌های رند، حساب چند کاربره، شارژ اضطراری، پیشنهاد ویژه #۴۴۴۴*، تلویزیون اینترنتی لنز، پرتال احراز هویت و اپلیکیشن پیشواز اشاره کرد.

بخش دیگری از غرفه ایرانسل به ارائه جدیدترین راهکارهای سازمانی و محصولات و خدمات حوزه B2B اختصاص دارد. همکاری ایرانسل و شرکت فولاد مبارکه سپاهان در طرح تحول دیجیتال این شرکت به عنوان اولین ورود نسل 5 تلفن همراه در حوزه صنعت ایران در این بخش تشریح می‌شود.

خدمات ویژه پشتیبانی ایرانسل برای توانیابان، توسعه پوشش اینترنت پرسرعت روستایی، تلاش برای حفظ محیط زیست و کاهش رد پای کربن و ساخت مدرسه در مناطق محروم و سیل زده از جمله دیگر اقدامات و فعالیت‌های ایرانسل در زمینه پایداری و مسئولیت اجتماعی شرکتی است که بازدیدکنندگان در این نمایشگاه با آنها آشنا می‌شوند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل‌های نوآورانه موسوم به ایران تله کام 1400 از ساعت 8 تا 15 روزهای دوم تا پنجم دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*