گزارش کیفیت سایپا شاهین

گزارش بررسی کیفیت سایپا شاهین توسط شرکت استاندارد ایران منتشر شد

گزارش بررسی کیفیت سایپا شاهین توسط شرکت استاندارد ایران نشان می‌دهد که قرار است با خودرویی منحصربه‌فرد روبه‌رو باشیم؛ اما نتایج چه بوده است؟

به نقل از برخی منابع خبری، شاهین با دریافت چهار ستاره کیفی در اولین ارزیابی‌های به عمل آمده توسط شرکت و استانداردهای موجود، وارد لیست محصولات ارزیابی شده قرار گرفت.

در چندین بخش و با احتساب استانداردهای ISQI سایپا شاهین توانسته چهار ستاره کیفیت مطلوب را اخذ کند. این بخش‌ها عبارتند از: موتور و انتقال قدرت، تجهیزات الکتریکی، تزئینات داخلی و خارجی، رنگ، فنربندی و تعلیق فرمان، صداهای غیرعادی و نفوذ آب به بدنه.

کیفیت سایپا شاهین چگونه بود؟

جالب اینجاست که در نخستین ارزیابی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، سایپا شاهین هر چهار ستاره مورد نیاز را کسب کرده است. شاهین، محصول جدید شرکت سایپا با وجود قابلیت‌های جذاب و منحصر به فردی که نسبت به سایر تولیدات داخلی دارد، می‌تواند در ارزیابی‌های آینده نیز عملکرد بی‌نظیر خود را حفظ کند.

گزارش کیفیت سایپا شاهین

تاکنون نظارت‌های جدی بر این محصول شده و مطمئناً در بررسی‌های بعدی، قابلیت‌های آن بهبود می‌یابد و منجر به کسب نمرات بهتر در آزمون‌های پیش رو می‌گردد.

تولید محصولی همچون سایپا شاهین با توجه به تحریم‌های موجود دستاورد و موفقیتی شیرین برای سایپا محسوب می‌شود. حضور امکانات و آپشن‌های سطح جهانی و که بعضا در هیچ یک از تولیدات داخلی وجود ندارد و تامین چنین قطعاتی می‌تواند نویدبخش خودرویی منحصربه‌فرد باشد.