گوشی های جدید ویوو

رنگ بدنه گوشی های جدید ویوو تغییر می‌کند + ویدیو

اگر گوشی های جدید ویوو را در معرض نور خورشید قرار دهید، رنگ بدنه آنها تغییر می‌کند. ویوو V23 و V23 پرو قرار است در ۱۵ دی ماه رونمایی شوند.

پیشتر گفته شده بود که سری ویوو V23 قرار است به دوربین سلفی دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شوند؛ اما ظاهرا این تنها ویژگی جالب گوشی های جدید ویوو نخواهد بود. امروز ویوو با انتشار تصویری تایید کرد که سری وی 23 در ۱۵ دی ماه در هند معرفی خواهند شد.

گوشی های جدید ویوو

هر دو گوشی ویوو V23 و V23 پرو امکان تغییر رنگ بدنه پشتی خود را دارند و در واقع به اولین گوشی‌های مجهز به این قابلیت در هند تبدیل خواهند شد. ویوو اعلام کرد که رنگ بدنه تنها در صورتی که در معرض نور خورشید یا سایر منابع مصنوعی حاوی اشعه‌های فرابنفش قرار گیرد، تغییر می‌کند.

البته فقط رنگ طلایی این قابلیت را دارد و رنگ مدل خاکستری/مشکی تغییر نمی‌کند. ویوو جزئیات بیشتری را در رابطه با این گوشی‌ها منتشر نکرده است؛ اما از تصاویر منتشر شده می‌توان فهمید که وی 23 به دوربین سه‌گانه با حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده است و مدل پرو نیز از حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

همچنین مدل پرو دارای نمایشگری با لبه‌های خمیده است؛ اما مدل استاندارد اینگونه نیست. با توجه به اینکه هنوز بیش از یک هفته تا معرفی این گوشي‌ها باقی مانده، انتظار داریم که جزئیات بیشتری از آنها منتشر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*