هیوندای توسان 2022 در برف

عملکرد خوب و قابل قبول هیوندای توسان 2022 در برف را در این ویدیو تماشا کنید

اگر به دنبال جزئیات بیشتر از عملکرد هیوندای توسان 2022 در شرایط مختلف هستید، در ادامه این ویدئوی کامل از عملکرد آن در برف را مشاهده کنید.

هیوندای توسان کراس اووری محبوب و پرفروش در بسیاری از مناطق است که با نسل جدید خود هیوندای توسان 2022، حتی جذاب‌تر و اسپرت‌تر از گذشته شده است. البته طراحی جذاب و مدرن توسان 2022 تنها نکته جذاب آن نیست و حتماً باید عملکرد قابل قبول با امکانات کاربردی آن برای شرایط مختلف جاده را مورد توجه قرار دارد.

این کراس اوور از امکانات ایمنی متعددی نظیر ترمز ای بی اس و سیستم‌های حفظ حرکت در میان خطوط، هشدار برخورد از جلو، کنترل حرکت در سراشیبی، تشخیص نقطه کور و… برخوردار است. همچنین تقریباً 1500 کیلوگرم وزن دارد که البته بسته به تیپ خودرو متغیر است و از سیستم تمام چرخ متحرک هیوندای با نام HTRAC بهره می‌برد. تمام این امکانات و ویژگی‌ها باعث می‌شود هیوندای توسان 2022 بتواند عملکردی مناسب از خود در شرایطی مثل جاده و هوای برفی نشان بدهد.

به‌عنوان مثال، سیستم تمام چرخ متحرک HTRAC افزایش کشش خودرو و شتاب آن در جاده‌های لغزنده را به دنبال خواهد داشت یا وزن خودرو کمک می‌کند که تایرها در لایه ضخیم برف، بیشتر فرو بروند و به سطح زمین بچسبند.

در ادامه ویدئویی کامل از عملکرد نسخه هیبرید هیوندای توسان 2022 با قدرت 230 اسب بخار در برف را مشاهده می‌کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خدا کنه برف بیاد بی ام وی بعدا میخرم فعلا توحسرت برف موندم