هیوندای توسان 2022

بررسی ویدیویی هیوندای توسان 2022 ؛ نسل جدید شاسی بلند محبوب بازار ایران

در این ویدیو به بررسی ویژگی‌های ظاهری و امکانات خودروی هیوندای توسان 2022 به همراه ارزیابی نقاط ضعف و قدرت این خودرو پرداخته شده است.

هیوندای توسان همواره خودرویی محبوب و پرفروش در بسیاری از کشورها از جمله ایران بوده است. هیوندای توسان 2022 که شروعی بر نسل جدید این شاسی بلند پرطرفدار است، زبان طراحی جدید و قابلیت‌های جالبی را به این خانواده می‌آورد.

برجسته‌ترین نکته هیوندای توسان 2022، طراحی آن است که به کانسپت Vision T که در نمایشگاه بین‌المللی خودروی نیویورک 2019 به نمایش گذاشته شد، شباهت زیادی دارد. توسان جدید المان‌های متعددی را از این کانسپت قرض گرفته که از جمله قابل توجه‌ترین المان‌ها می‌توان به جلوپنجره، دی لایت‌های پارامتریک و خطوط تیز سراسر بدنه خودرو اشاره کرد.

نسل جدید هیوندای توسان از سیستم‌های جلوگیری از تصادف، تشخیص نقطه کور، کنترل پایداری الکترونیکی، کنترل کشش یا تی سی اس، ترمز ای بی اس، 7 ایربگ و… بهره می‌برد تا از محصول جدید هیوندای اتومبیلی ایمن و بسیار راحت بسازند که کارآمد بودنِ ویژگی‌های جدیدش در کنار سهولت استفاده از آن‌ها احتمالاً باعث افزایش محبوبیت خانواده توسان خواهد شد.

نظر شما درباره نسل جدید اتومبیل‌های جذاب هیوندای چیست؟ نظرات خود در این خصوص را با ما و سایر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*