نسل سوم گوشی موتورولا موتو جی معرفی شد:همچنان ارزان قیمت و دوست داشتنی

موتورولا امروز در کنار معرفی پرچم دار جدید خود ، از نسل سوم گوشی پایین رده محبوب خود یعنی موتو جی ( Moto G ) هم رونمایی کرد.گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ، یکی از محبوب ترین اسمارت فون های پایین رده بازار است که طی سال های گذشته جایگاه بسیار خوبی را میان طرفداران گوشی های این رده کسب کرده است.امروز موتورولا نسل سوم این ارزان قیمت دوست داشتنی را معرفی کرده که در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهیم شد.با گجت نیوز همراه باشید.

نسل سوم موتورولا موتو جی ، اندازه ۵ اینچی و رزولوشن ۷۲۰p مدل قبلی‌اش را حفظ کرده، اما یک نسخه آپگرید شده از اسنپ‌دراگون ۴۱۰ با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز را صاحب شده است. طبق معمول، مشتریان موتورولا می‌توانند با سرویس Moto Maker ظاهر و استایل گوشی خود را به راحتی انتخاب کنند.

دوربین عقب این گوشی از ۸ به ۱۳ مگاپیکسل رسیده است. رم و حافظه داخلی این گوشی نیز از ۱ و ۸ گیگابایت در نسل قبل، به ۲ گیگابایت و ۸ گیگابایت در نسل ۲۰۱۵ ارتقا پیدا کرده است. البته موتورولا سعی داشته این گوشی را همچنان ارزان‌قیمت نگه دارد و یک نسخه با ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز عرضه کرده است.

هر دو نسخه موتو جی با قابلیت ارتباط ۴G، درگاه microSD، فلش عقب دوگانه، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل و یک باتری با ظرفیتی ۲۰ درصد بیشتر از مدل سال قبل تولید شده‌اند.

مشخصات فنی نسل سوم گوشی موتورولا موتو جی ( Motorola Moto G 2015 یا ۳rd gen ) :

● صفحه‌ نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p
● چیپ ست چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۴۱۰ (قابل افزایش تا فرکانس کاری ۱.۴ گیگاهرتز)
● ۲ گیگابایت حافظه رم
● ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از اسلات میکرو SD
● سنسور پشتی ۱۳ مگاپیکسلی در پشت دستگاه با دیافراگم f/2.0
● سنسور سلفی ۵ مگاپیکسلی
● نسخه ۵.۱ سیستم عامل محبوب اندروید
● باتری با ظرفیت ۲۴۷۰ میلی آمپر ساعت
● گواهی ضد آب IPX7 (دوام به مدت ۳۰ دقیقه در عمق نیم متری)
● پیشتیبانی از شبکه‌های ۴G
● نرم‌افزارها و قابلیت‌هایی مانند Moto Display و Quick Capture
● درب‌های پشتی قابل تعویض

موتو جی سیستم‌عامل اندروید لالی‌پاپ را در خود دارد و گواهینامه IPX7 ضد آب و گرد و خاک را دریافت کرده است.قیمت مدل ۸ گیگابایتی ۱۷۹.۹۹ دلار است که برای مدل ۱۶ گیگابایتی به ۲۱۹.۹۹ دلار می‌رسد.در ادامه تصاویری از موتو جی ۲۰۱۵ را مشاهده خواهید کرد.

منبع : Gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چه خوبه. اینم شانس من از اندروید پریدم وینفون ولی اندروید بکار افتاد عقلش گوشیا پایین ردش اندازه بالا رده های قدیمشه :Caveman: